Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHoners gold?

Takker! Da var man HH gull... :-) Kanskje vi skal booke oss inn på Hilton i Manchester heller enn The Lowry i neste uke...? Da kan det vel fort bli executive room for en billig penge. Jeg lurer på hva som er upgrade policy'en om man booker 2 interconnecting rooms?

Hehe, ble sannelig Gold-member jeg også! Men jeg trengte ikke å lage noen reservasjon.

Og en ting til: er det noen fare for å bli kastet ut hvis de oppdager at en faktisk ikke har nevnte visakort?

Hvordan skal Hilton finne ut hva slags kredittkort du har /ikke har?

Takk for den :lol:Har vært sølv i et par år, men vet også at det på "normal" måte aldri vil ha kunnet oppnå gull ^_^

Er sølv på Accor og Carlson, venter på flere slike tilbud...

Last edited:

Takk for den :lol:Har vært sølv i et par år, men vet også at det på "normal" måte aldri vil ha kunnet oppnå gull ^_^

Da var jeg Gold også, tusen takk for tipset.

Da ser det ut som man ikke trengte punkt 4 nei. Ganske kjekt dette ja :)

Takk, om noen har noe tilsvarende for *A eller SkyTeam så bare si ifra. :D

Man får vel ikke noe kort tilsendt før man har hatt minst ett opphold?

Hvor lang tid tar det før noen i Hilton systemet synes det er underlig hvor mange oppgraderte kunder de plutselig fikk i Norge. Spesielt hvis de legger sammen at det omtalte Visa kortet ikke finnes i Norge. Har jo denne feilprisingen av LH F friskt i minne.

Men men! Vi får leve på gullsiden så lenge vi nå kan, hehe!

BF:cool2

Hvor lang tid tar det før noen i Hilton systemet synes det er underlig hvor mange oppgraderte kunder de plutselig fikk i Norge. Spesielt hvis de legger sammen at det omtalte Visa kortet ikke finnes i Norge. Har jo denne feilprisingen av LH F friskt i minne.

Men men! Vi får leve på gullsiden så lenge vi nå kan, hehe!

BF:cool2

Satser på at det tar et års tid å nøste opp for dem.:p

Noen som vet om Infinity eller hva de kalle det, finnes i Skandinavia i det hele tatt? De ulike platinumkortene en finner i Norge har jo lite fordeler med seg i forhold til hva disse "ekte" kortene har.

Satser på at det tar et års tid å nøste opp for dem.:p

Noen som vet om Infinity eller hva de kalle det, finnes i Skandinavia i det hele tatt? De ulike platinumkortene en finner i Norge har jo lite fordeler med seg i forhold til hva disse "ekte" kortene har.

Läser man på hemsidan ser man att Swedbank i Sverige har det :)

Jeg har matched et SAS guld kort til såvel Accor guld såvel som et Carlson Gold Elite kort. ;)

Etter å ha blitt nedgradert fra sølv i fjor, var det greit å komme opp på gull gjennom dette. Takk for tipset :)

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Takk fra Trondheim også! Gold+1....

Allerede booket overnatting også.. hehe.

God Jul!

Back