Lyst på Hilton HHonors gold?

meliiis

ScanFlyer Silver
Lyst på Hilton HHonors gold?

1. Gå hit: hxxps://www.hiltonhhonors.com/landingpages/V i s a InfiniteGold.aspx

2. Enter your first 6 digits of your Visa infinite card: 4 1 1 9 4 5

3. logg inn eller registrer deg

4. Gjør en booking på et Hilton hotel før mai og velg en "full flex pris" som IKKE garanteres med
et kredittkort, men bruk "4pm hold".

5. HHonors Gold for de som vil ha det :) Gyldig ut mai 2013

Ganske "smart" at de ber om de 6 første, siden hver kortutsteder har like 6 første siffer.

Last edited:
Re: Lyst på Hilton HHoners gold?

Evt. hopp over steg 4. Jeg ble Gold automatisk etter de tre første.

Takk skal du ha :)

Automatisk Gull :)

takk for tipset! Begynner å ha fått mange fordeler av å følge med på forumet her :)
Alex

Tusen takk for tipset meliiis! Nå blei det litt lettere å velge Hilton på neste tur :-)

Hva er Visa Infinite? Takk for tipset - har registrert meg.

Last edited:

Hva er Visa Infinite?

Utifra en tråd jeg fant på Flyertalk, er det et VISA-kort man kun får ved invitasjon. Om man faktisk har et eller ikke, ser ikke ut til å være så nøye for å få Gold-statusen.

Tror dog man faktisk må ha kortet for å få de 40.000 ekstra poengene for de fire oppholdene som også var nevnt.

Om man ikke har det, hva skriver en i feltet for VISA Infinite da for å komme videre?

Stod først som blue member, men logget ut og inn, og da var gullstatusen på plass! Takker for tips :D

Takk for tipset.

Vet noen om poengene utløper dersom man har gull kort hos Hilton? (fant ikke det på nettet)

Funket kjempefint for meg med de 3 første stegene :) Da er det bare å finne ut hva jeg kan få utav dette da.
Er det forresten problematisk at en "ø" i navnet mitt har blitt til et spørsmålstegn på HHonors-kontoen? Bør jeg evt. ta kontakt og be dem bytte ut spørsmålstegnet med "o" eller "oe"?
Og en ting til: er det noen fare for å bli kastet ut hvis de oppdager at en faktisk ikke har nevnte visakort?

Hmm, kommer forbi første prosess, men alle hoteller jeg prøve å bestille kommer opp som "not available", og det begynner etter hvert å bli litt for mange ift. dato og sted. Alle er i USA. Noen med samme problem?

Edit: Ser ut til at det ordnet seg med status uprade uansett. Blir interessant å se hva Hilton gjør med dette. Må vel ha merket en relativt stor økning i antall Gold-members...

Last edited:

Hehe!
Føler meg nesten som en snik nå. Burde jeg det? :drunk:

Det var nesten litt for enkelt jo!

BF:cool2

Og takket være denne så endte jeg opp med å booke 3 netter på Hilton i Praha ;)

Back