Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Jepp, planen er aa forlate OSL paa loerdag eller soendag, Airbus besoek paa mandag. Men som sagt, ingen ting er meislet enda.

Usj!
Hadde vært mye bedre med felles reise ned og besøk på Airbus på fredagen, så kunne jo de som ønsker det forlenge med et weekend opphold for å spotte fly eller damer (stryk det som ikke passer :colgate:

BF:cool2

Usj!
Hadde vært mye bedre med felles reise ned og besøk på Airbus på fredagen, så kunne jo de som ønsker det forlenge med et weekend opphold for å spotte fly eller damer (stryk det som ikke passer :colgate:

Jeg antar at Tommy's innlegg over gjelder hvis det blir en mandag som blir valgt.

Men enig med BF: Fly ned til TLS på fredag, opp til CDG eller LHR på lørdag (eller kan man kanskje fly fra TLS fredag kveld og ta natten på CDG/LHR?), og så kan man selv bestemme om man da vil reise hjem på lørdagen eller søndagen..

Om man flyr til TLS på fredagen: Er det mest sannsynlig at man overnatter der, eller flyr man rett opp til neste stopp på ettermiddag/kveld?

Hadde jo vært gøy å fått overnatte på det spotterhotellet ved LHR! For så å kombinere lørdagen med spotting og en kraftig stor omvisning på flyplassen og BA. Men det blir kanskje vanskelig å få til på en lørdag?

Enig med BF. Fredag til TLS og etter Airbus besøket så tar man å flyr til LHR og overnatter på spotterhotellet. Omvisning hos BA, og forsåvidt resten av LHR hvis mulig, på lørdagen.

Kanskje på tide å oppgradere til A321...? Eller 2 stykk B736/B735 hvis Tommy vil bruke sine forbindelser med SK NO

Last edited:
Gode forslag Bizflyer kommer med her ja.. En visitt hos BA og på LHR hadde heller ikke dumt vært nei :)

Jeg tror nok en omvisning paa LHR kommer til aa ta hele dagen dersom man baade skal kikke paa ett par 380er og besoeke BA.

Naa er vel 90% av de som staar paa lista ikke spottere, saa det kan jo kanskje vaere ett alternativ for soendag for de som er interessert?

Jeg tror nok en omvisning paa LHR kommer til aa ta hele dagen dersom man baade skal kikke paa ett par 380er og besoeke BA.

Naa er vel 90% av de som staar paa lista ikke spottere, saa det kan jo kanskje vaere ett alternativ for soendag for de som er interessert?

Høres ut som en bra plan for meg!

Fredag: Airbus omvisning
Lørdag: LHR omvisning inkl A380 og BA
Lørdag kveld: Øl og Jägermeister
Søndag: Spotting fra hotellrommet!
Søndag ettermiddag: Hjem

Vel, det er flere faktorer her som slot, avgifter etc. for lhr. Vi faar se naar alle fakta er paa bordet

Vel, det er flere faktorer her som slot, avgifter etc. for lhr. Vi faar se naar alle fakta er paa bordet

hehe... Ja, om dette passer for SAS, Airbus og flyplasser er vel også essensielt...!

Jeg nevnte opplegget for en kamerat som også er veldig flyinteressert, kan jeg melde på han? Han er ikke med på forumet riktignok. OSL for begge.

Spørs vel hvor sent man er villig til å strekke seg. Jeg har sett et dokument på ledige slottider på LHR, men har det ikke på computeren her desverre. Samtidig er det restriksjoner på nattestid tror jeg, så LHR i seg selv kan jo være et artig case. Jeg er however sure Tommy vil finne på noe lurt.

Turen til London blir vel litt ut på kvelden, og da trenger man muligens ikke fly til LHR siden man vel neppe har noen aktiviteter @LHR Fredag kveld ?

Status
Not open for further replies.
Back