Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Re: Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!!

Stilig.. Dette kunne vært interessant.. Om en ikke må ut med ei årslønn for billetten :p
Satt no deadline på påmelding?

Nei, foerst maa vi se hvor mange som er interessert, finne datoer som passer de fleste og deretter hoste opp priser. DA foerst kan vi snakke om paameldingsfrister.

Har ikke funnet noe SK setekart, men fant dette hos AF. Men så har SK sannsynligvis annerledes gally- og toalettconfig.

SK har 141 seter, mot 142 som den jeg fant.

Er det 9 rader foran noedutgangen paa SAS sin 319?

Er det 9 rader foran noedutgangen paa SAS sin 319?
Etter å ha prøvd litt booking her og der, så er det nærmeste jeg kom, et setekart, hos Farmer, men vet ikke hvor nøyaktig den er. Men der er enten rad 8 eller rad 9 nødutgang.

Skal prøve litt til...

EDIT: etter å ha sett litt nærmere så ser det ut til at rad 10 er nødutgang.

Attachments

• Setekart SK A319.JPG
    Setekart SK A319.JPG
    11.5 KB · Views: 308
Last edited:

Ser at det er ett skap paa hoeyresiden, saa rad 1 har vel kun ABC. Noen som vet hvor vanskelig det er aa ta ut 3-4 rader med seter? Maa vel gaa i en haandvending?

Noen som vet hvor vanskelig det er aa ta ut 3-4 rader med seter? Maa vel gaa i en haandvending?
Det kan være gjort i en håndvending. Men hvis nødbelysingen, i midtgangen, er i stolene så kan det bli litt vanskeligere.

Hvis ingen her inne vet, så får du høre med Sk om det.

Dette hørrtes MEGET intressant ut.

OSL for min del i tilfelle.

Hold dere unna 14juni (AC/DC på Valle Hovin:)... så kan dere regne med deg også:colgate:

Fra FT/Tommy
After a little chat on the phone, the Flight attendants will for once be there for your safety only

The moderator crew of xyzzy, Oliver2002 and I will be the crew onboard
Dette kan bli interessant :D

Tommy på Solo Super-class da :D

Fra FT/Tommy

Dette kan bli interessant :D

Tommy på Solo Super-class da :D

Sendte akkurat melding til Randy Petersen og inviterte han til aa vaere purser ombord!;)

Hvordan er det å få slot på LHR? Den er vel ganske pakket når det kommer til slikt.

Hvis dato og pris ikke blir alt for gæærn, så kunne dette i høyeste grad være aktuelt for meg!

OSL for min del da i så fall.

Ser at det er ett skap paa hoeyresiden, saa rad 1 har vel kun ABC. Noen som vet hvor vanskelig det er aa ta ut 3-4 rader med seter? Maa vel gaa i en haandvending?

Vi får vente til eksil-Bergenseren på OSL våkner, så skal du nok se at vi får en video om hvordan det gjøres. ;)

-A

Jeg er helt klart med! Kanontiltak, Tommy. Leste om forrig DO på FT, og skulle gjerne vært med. Klarer dere å få til dette er det helt supert!

Du glemte meg på lista!

CPH eller OSL for meg!

BF:cool2

Status
Not open for further replies.
Back