Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Når jeg var på skolen min idag, så jeg ut vinduet bestandig for å se om jeg så nye fly, og jeg la merke til denne SAS-maskinen, og jeg tenkte det var en helt normal maskin, men rett før jeg snudde hodet tilbake så jeg et lynnedslag som så ut til å være rett foran flyet (for meg) og jeg tenkte at alt gikk braMen nå når jeg kom hjem så fikk jeg lese at det var et lynnedslag i flyet, og når alt gikk bra med flyet og passasjerene, så kan jeg vel si at dette var en "kul" hendelse for meg
![]()
Når jeg var på skolen min idag, så jeg ut vinduet bestandig for å se om jeg så nye fly, og jeg la merke til denne SAS-maskinen, og jeg tenkte det var en helt normal maskin, men rett før jeg snudde hodet tilbake så jeg et lynnedslag som så ut til å være rett foran flyet (for meg) og jeg tenkte at alt gikk braMen nå når jeg kom hjem så fikk jeg lese at det var et lynnedslag i flyet, og når alt gikk bra med flyet og passasjerene, så kan jeg vel si at dette var en "kul" hendelse for meg
![]()
Haha, fett!
Ikke sikkert at passasjerer og mannskap syntes det var så "kult" og "fett". Flyet kunne vel i verste fall ha mistet en vinge og falt ned fra himmelen før de klarte å lande.ld
Ikke sikkert at passasjerer og mannskap syntes det var så "kult" og "fett". Flyet kunne vel i verste fall ha mistet en vinge og falt ned fra himmelen før de klarte å lande.ld
Hvem er det som sender info til avherald.com ?
Q: How does The Aviation Herald compile their articles?
Our articles are always based on own research. We require at least two independent agreeing information flows unless we can base our report on an official source. But even information provided by official sources like accident investigation units, airlines, airports and similiar do get cross checked with available flight data. "Errare humanum est." And we do hope to deal with humans, not robots!
Q: Do links to external sources mean, the report by The Aviation Herald is purely based on that source?
No. Articles by The Aviation Herald are always based on minimum two independent (inofficial) sources or on an official source. Links to external sources may indicate one or both of the following: we may have first gotten knowledge of the event via that source and started research into the event thereafter or the source may contain additional interesting details that we can not verify/are outside the scope of our reporting.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.