Luftkvalitet i flykabin og forholdsregler

Tolker jeg det slik at dere som reiser masse ikke tar noen spesielle forhåndsregler? Hvis dette er tilfelle ble jeg overrasket!

Uansett vil jeg tro dere må fly med de nyeste flyene, fly med favoritt besetningen, sitte på favorittplassen, spise favorittmaten underveis, fly med selskapet som er mest romslige på godene, fly med de som har de beste avisene, fly med selskapet som har de største setene, ja hva vet jeg :)

Tolker jeg det slik at dere som reiser masse ikke tar noen spesielle forhåndsregler? Hvis dette er tilfelle ble jeg overrasket!

Uansett vil jeg tro dere må fly med de nyeste flyene, fly med favoritt besetningen, sitte på favorittplassen, spise favorittmaten underveis, fly med selskapet som er mest romslige på godene, fly med de som har de beste avisene, fly med selskapet som har de største setene, ja hva vet jeg :)

Næææh, jeg tror kanskje vi har fryktelig mye forhåndsregler. Men kanskje ikke så mange i fht luftkvalitet og sykdom. Jeg tror det etterhvert blir veldig individuelt hva som er viktig for den enkelte. For min del:

- plasserer meg veldig taktisk på seter for å unngå sidemann.
- vet etterhvert hvilke seter på hvilke fly, og hvilke fly på hvilke ruter
- passer på å booke+pakke så jeg aldri, aldri, aldri må sjekke inn bagasje
- spiser og drikker jeg spesielt før, og under, lengre turer. Som tidligere postet. Men det går bare på ren automatikk.
- alle bagene mine er pre-pakket med poser av toalettsaker, tøfler (til bruk ombord), eye-shades og ladere til alle devicer og med alle tenkelige overganger.
- aldri pils før departure på langtur
- synder alltid mot pils-regelen og angrer som f... hver gang
- Pluss masse mer greier

Masse sånne komfort-ting som man venner seg til utifra egne preferanser. Slik tror jeg det er med alle som reiser mye.

Flott, takk for fin info. Må nok revurdere og samtidig legge litt mere arbeide i dette for å øke komforten ser jeg. Forskjell på proffer og amatører :)

Valg av seteplass er viktig! "Fnate: ... aldri må sjekke inn bagasje" Hvordan løser du det?

Back