Lufthansa tilbyr status match

MOD

Husk at denne tråden handler om LH statusmatch og ikke alle andre muligheter til billig gull

MOD

Noen som hat blitt matchet enda?? Har nettopp unnagjort mine to, og venter i spenning... :)

Ja, efter 4 dage blev mine to flights med Swiss krediteret til min MM konto. Efter yderligere en uge viste status så SEN. :) Nu venter jeg så bare på at få tilsendt kortet.

Har det gått greit å matche med pdf-kopien av kortet du laster ned fra FB-profilen din?

Jeg tok å scannet fb kortet og lastet opo på kampanesidene. Funket bra det!

Fikk bekreftelse innen 24 t, hadde 2 planlagte LH flygninger linet opp. Miles and more web'n ble oppdatert etter en uke og ikke mange dagene etter kom kortet.

So det var effektivt synes jeg

Hurra! Da gjenstår det bare å rydde noen dager i kalenderen i juli og finne billige(ish) billetter med LH. :)

Jeg kunne ikke finde nogen billige billetter med LH, medmindre jeg inkluderede en lørdags overnatning. Men fandt en samme dags retur med Swiss til Zürich til ca 1200 kr. (fra CPH).
Går ud fra at du har fået bekræftelse fra LH på din match efter at du indsendt pdf kopien?

Gikk ikke i orden for meg. Først opplasting av pdf-kopi av "missing card", deretter av selve kortet (etter at jeg fikk det). Så fikk jeg beksjed om at de ikke godtok pdf-versjon, men måtte ha fax. Jeg sendte fax og fikk beskjed om at det var noe galt med dataenen på den innsendte faxen. Svarte på den mailen og spurte om hva som var galt, men fikk autosvar om at mailen ikke kunne besvares og at jeg måtte kontakte M&M.

Da ga jeg opp og bestilte nok BA flighter på en SAN-OSL i biz til at jeg blir BA Silver i begynnelsen av november. Turen til JFK med biz på LX i slutten av juli blir dermed ført på min allerede velfylte EBG-konto i stedet for på M&M-kontoen som nok vil bli stående i 0.

Og da, endelig, over en måned etter at jeg fløy, over to uker etter at jeg sendte inn BP og claim-skjema i posten - og ca. et halvt døgn etter at LH sendte meg mail og minnet meg på at jeg manglet en flight - klarte de å kreditere den første leg'en fra WAW-DUS-TXL.

Så er det bare å vente på at statusen oppdateres :)

Jeg har netop modtaget påmindelsesmail om, at 31.juli er sidste chance for statusmatch. Selvom jeg netop har fået mit nye OZ*G-kort gyldigt til 06/2014, så ville det være fint med et SEN-kort.
Jeg har siddet og kigget på hvor turen kunne gå hen her i juli. De billigste priser jeg umiddelbart har kunne finde er LX til BSL, VCE og BCN til omkring DKK2000, men med en overnatning i ZRH på hjemvejen (dog ikke BSL, men her er der afgang 0600!). Alternativet er LOT til ca DKK1700.

Er der nogen der har bedre og billigere forslag? Jeg ville foretrække MUC eller Italien i 1-2-3 dage, men er åben for idéer!

Selvom jeg netop har fået mit nye OZ*G-kort gyldigt til 06/2014, så ville det være fint med et SEN-kort.

Du bør vurdere hva du skal bruke SEN-kortet til, husk at matching er en "once in a life time". Og SEN-kortet varer bare til 02/2013.

Funka fint her, sendte PDF av FB kort, fløy OSL-VIE-DXB i absolutt billigste klasse hos Austrian (oppgraderte dog til Biz på 767'n til Dubai, strålende opplevelse/servering)
M&M basic-pakke kom i posten etter et par uker , senator, gull og grønne et par dager senere. Perfekt for meg i.o.m at jeg surra vekk flere muligheter til EBG fornying i forrige periode.

Da var heldigvis Senator tittelen i boks for meg også. Var nervøs for jeg fikk aldri noen bekreftende e-post på at jeg kvalifiserte. Da gjenstår bare å få etterregistrert konas poeng, så har vi igjen to gullkort i familien. Nå må LH- kjappe seg å kjøpe SAS:-)

Skal i gang å etterregistrere noen poeng for min kone som vil sikre henne Senator, men sliter med å finne ut hvilken M&M konto hun har brukt. På bekreftelsen på at søknaden er registrert står den en nummer serie som jeg ville tro er deler av M&M-nummeret hennes (først en avlang firkant så tallen 01805-5959 og deretter ***. Dette matcher imidlertid ingen av M&M kontoene hennes. Noen som vet hva disse tallene betyr? Har hun en tredje M&M-konto kanskje?

Skal i gang å etterregistrere noen poeng for min kone som vil sikre henne Senator, men sliter med å finne ut hvilken M&M konto hun har brukt. På bekreftelsen på at søknaden er registrert står den en nummer serie som jeg ville tro er deler av M&M-nummeret hennes (først en avlang firkant så tallen 01805-5959 og deretter ***. Dette matcher imidlertid ingen av M&M kontoene hennes. Noen som vet hva disse tallene betyr? Har hun en tredje M&M-konto kanskje?

M&M har et kundenummer og et M&M nummer som varierer avhengig av status. I tillegg fikk jeg et midlertidig M&M-nummer når jeg registrerte meg. Kan det være kundenummeret du ser på? Kundenummeret mitt er 9 siffer.

M&M har et kundenummer og et M&M nummer som varierer avhengig av status. I tillegg fikk jeg et midlertidig M&M-nummer når jeg registrerte meg. Kan det være kundenummeret du ser på? Kundenummeret mitt er 9 siffer.

Tenkte på det samme, og logget inn. Imidlertid kommer ikke kundenummer opp når det er et midliertidig kort som er registrert...:(

Back