LH hadde match kun mot Flying Blue på en periode på to uker (eller deromkring) som svar på FBs kampanje.
Ja, men du kan bruge et SAS Guld til at matche Malev Guld med.
LH hadde match kun mot Flying Blue på en periode på to uker (eller deromkring) som svar på FBs kampanje.
Noen som hat blitt matchet enda?? Har nettopp unnagjort mine to, og venter i spenning...![]()
Har det gått greit å matche med pdf-kopien av kortet du laster ned fra FB-profilen din?
Har det gått greit å matche med pdf-kopien av kortet du laster ned fra FB-profilen din?
Hurra! Da gjenstår det bare å rydde noen dager i kalenderen i juli og finne billige(ish) billetter med LH.![]()
Selvom jeg netop har fået mit nye OZ*G-kort gyldigt til 06/2014, så ville det være fint med et SEN-kort.
Skal i gang å etterregistrere noen poeng for min kone som vil sikre henne Senator, men sliter med å finne ut hvilken M&M konto hun har brukt. På bekreftelsen på at søknaden er registrert står den en nummer serie som jeg ville tro er deler av M&M-nummeret hennes (først en avlang firkant så tallen 01805-5959 og deretter ***. Dette matcher imidlertid ingen av M&M kontoene hennes. Noen som vet hva disse tallene betyr? Har hun en tredje M&M-konto kanskje?
M&M har et kundenummer og et M&M nummer som varierer avhengig av status. I tillegg fikk jeg et midlertidig M&M-nummer når jeg registrerte meg. Kan det være kundenummeret du ser på? Kundenummeret mitt er 9 siffer.