D Dash ScanFlyer Gold 26 Jan 2013 #21 Re: Lufthansa stand på Oslo S - få gavekort på 200 NOK Jeg har og en kode. Send PM
D DY1503 ScanFlyer Blue 26 Jan 2013 #22 Re: Lufthansa stand på Oslo S - få gavekort på 200 NOK Har og en kode om det skulle vært ønskelig for noen.
Re: Lufthansa stand på Oslo S - få gavekort på 200 NOK Har og en kode om det skulle vært ønskelig for noen.
BSSW Browncoat 26 Jan 2013 #23 Re: Lufthansa stand på Oslo S - få gavekort på 200 NOK Vær obs på at denne koden kun kan brukes på flighter der LH er operatør. Fant det ut da jeg prøvde på en booking som inkluderte bl.a. SK. Dessuten så har også jeg en kode jeg neppe får brukt
Re: Lufthansa stand på Oslo S - få gavekort på 200 NOK Vær obs på at denne koden kun kan brukes på flighter der LH er operatør. Fant det ut da jeg prøvde på en booking som inkluderte bl.a. SK. Dessuten så har også jeg en kode jeg neppe får brukt
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 26 Jan 2013 #24 Re: Lufthansa stand på Oslo S - få gavekort på 200 NOK Greie tilbud, men med så mye prisene vaierer, så ser jeg nå at jeg hadde kommet meg til Bilbao for en gunstigere tid og til samme pris, uten bruk av koden..
Re: Lufthansa stand på Oslo S - få gavekort på 200 NOK Greie tilbud, men med så mye prisene vaierer, så ser jeg nå at jeg hadde kommet meg til Bilbao for en gunstigere tid og til samme pris, uten bruk av koden..
robertaas Helgeturekstremist Medlem 11 Feb 2013 #25 Re: Lufthansa stand på Oslo S - få gavekort på 200 NOK Jeg vil ikke klare presse inn flere turer før 3. juni så jeg brenner også inne med en rabattkode. Send PM om noen kan ha nytte av den.
Re: Lufthansa stand på Oslo S - få gavekort på 200 NOK Jeg vil ikke klare presse inn flere turer før 3. juni så jeg brenner også inne med en rabattkode. Send PM om noen kan ha nytte av den.