• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lufthansa planlegger å kjøpe BMI

Re: Lufthansa planlegger å kjøpe BMI

Da er det vel ingenting i veien for at LH kan tilby IC fra LHR? Tipper BA ikke tar denne nyheten med et smil.
 
Re: Lufthansa planlegger å kjøpe BMI

Det er vel det som er tanken. BA flyr vel fra BRU til noen destinasjoner i USA, gjør de ikke?
 
Re: Lufthansa planlegger å kjøpe BMI

OpenSkies flyr fra Paris og Amsterdam til New York, RIBRO
 
Re: Lufthansa planlegger å kjøpe BMI

Da er det vel ingenting i veien for at LH kan tilby IC fra LHR? Tipper BA ikke tar denne nyheten med et smil.

På den annen side så er prisene ut fra LHR veldig skviset nå. Alle har problemer med å fylle opp foran gardinen og det dumpes billetter til null-og-nix i alle klasse. Tilbudene fra LHR kommer tettere enn t-banen i rushtiden. Skal man inn der i dagens marked så må man ha is i magen og penger i banken, ja.
 
Re: Lufthansa planlegger å kjøpe BMI

I følge denne artikel fra Süddeutschen Zeitung har LH fået kolde fødder. Økonomien i BMI er vist dårligere end først antaget.

15.5.2009, Lufthansa versucht laut einem Bericht der "Süddeutschen Zeitung (Samstag) die erst gestern von der Europäischen Kommission genehmigte Übernahme der British Midland nicht umzusetzen. Die Finanzen bei bmi seien weitaus schlechter, so dass ein Kauf und die Sanierung zu teuer kämen, so die Konzernspitze.

http://www.airliners.de/news/artikelseite.php?articleid=18066

http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/217/468780/text/
 
Back
Top