– Derfor ble det fylt vesentlig mer drivstoff enn vanlig, slik at flyet eventuelt kunne returnere til Norge og Stavanger, forklarer kommunikasjonsdirektør Karin Nyman i SAS.
– Dermed ble det besluttet å fjerne all bagasje og cargo (last) fra dette flyet. Det var årsaken til at passasjerene må vente på sin bagasje, ifølge SAS-direktøren.
Tydeligvis dårlig vær på øya, men disse kunne da i det minste sagt fra ombord ...
https://www.vg.no/nyheter/innenriks...-bagasje?utm_content=row-3&utm_source=vgfront
Tror du blander å «ikke gidde» og «ikke min jobb».
Underlig påstand :angry:Tror du blander å «ikke gidde» og «ikke min jobb».
Åja leste din forrige post feil. Får skylde på dårlig inntak av kaffi på morgenenSlike problemer oppstår jo fra tid til annen, og vanskelig å gjøre noe konkret med når det er få eller ingen gode alternativer å gå til.
Utrolig kjipt å da gå uten bagasje.
Når slikt skjer er det absolutt crew sin jobb å informere dette, skulle bare mangle. De gangene jeg har opplevd noe lignende så har det stort sett gått greit. Ingen som synes dette er morro, men de fleste har forståelse og tar en handlerunde.
Dette fordrer naturligvis at crew har fått korrekt informasjon.
Slike problemer oppstår jo fra tid til annen, og vanskelig å gjøre noe konkret med når det er få eller ingen gode alternativer å gå til.
Utrolig kjipt å da gå uten bagasje.
Når slikt skjer er det absolutt crew sin jobb å informere dette, skulle bare mangle. De gangene jeg har opplevd noe lignende så har det stort sett gått greit. Ingen som synes dette er morro, men de fleste har forståelse og tar en handlerunde.
Dette fordrer naturligvis at crew har fått korrekt informasjon.
Åja leste din forrige post feil. Får skylde på dårlig inntak av kaffi på morgenen
i dag er det jaggu blåmandag :lol:Du har nok ikke svart på min post, men en annen SAS kar.
Jeg bør nok bytte nick da jeg ikke jobber i SAS noe mer. Var for øvrig helt enig i dine kommentarer![]()
i dag er det jaggu blåmandag :lol: