Lufthansa om å bli med på avgiftshælvetet: 'NÅ KOMMER VI !!!!'

Re: Lufthansa om å bli med på avgiftshælvetet: 'NÅ KOMMER VI !!!!'

Lurer på om opptjening hos Eurobonus blir forskjellig om jeg flyr Economy Light eller Economy Classic i Europa. Hvilke bookingplasser kan jeg regne med å få for disse to alternativene for turer i Europa? Klarer ikke se bookingklasse hos Lufthansa uten å gjennomføre bestillingen.

Lurer på om opptjening hos Eurobonus blir forskjellig om jeg flyr Economy Light eller Economy Classic i Europa. Hvilke bookingplasser kan jeg regne med å få for disse to alternativene for turer i Europa? Klarer ikke se bookingklasse hos Lufthansa uten å gjennomføre bestillingen.

Forsøkt å holde musepekeren over der det står "Show booking classes"?

LH_bookingclasses.jpg

Takk. Så ikke den linken, men kan man virkelig ha samme bookingplasse i Light, Classic og Flex? Ser du får K på alle 3. På det jeg prøvde å booke fikk jeg L på alle 3. Det kan da ikke stemme.

Er jo samme hos SAS, Go og Go light er samme bookingklasse.

Takk. Så ikke den linken, men kan man virkelig ha samme bookingplasse i Light, Classic og Flex? Ser du får K på alle 3. På det jeg prøvde å booke fikk jeg L på alle 3. Det kan da ikke stemme.

De kjører samme bookingklasse med to priser, slik kan de også jekke opp "light" helt til Y om de må (samme gjør BA m.fl)

Jepp, eneste forskjell her er om det står "0PC" eller "1PC" ett eller annet sted. Innsjekk på Lufthansa i SK Altea har blitt meget tungvindt etter dette, for vi trenger nå mange flere tastetrykk for å finne ut om en passasjer i M-kabin har bagasje inkludert eller ikke...

Back