Hvor mange har SAS i tillegg?
Dumt at SK slutter på Frankfurt (nærmest), med en daglig frekvens gir de jo trafikken nærmest gratis til LH. Dette skjønner jeg ikke.
Dumt at SK slutter på Frankfurt (nærmest), med en daglig frekvens gir de jo trafikken nærmest gratis til LH. Dette skjønner jeg ikke.
Ser ut som LH867 med avgang fra OSL 19:00 er den nye.
Lufthansa opprettholder 5x daglig mellom Frankfurt og Oslo også i vinterprogrammet.
Samtidig justeres klokkeslettet for den siste avgangen fra MUC til OSL (nattstoppet), som flyttes fra 19:00 til 20:55. Det åpner for flere transfermuligheter på den siste avgangen, så det ønskes velkommen for min del.
Ser ut som de har justert morgenavgangen også OSL-MUC til 06.15 fra den noe mer behagelige 07.40 fra vintersesongen. Mer transfermuligheter begge veier da.
Ser ut som de har justert morgenavgangen også OSL-MUC til 06.15 fra den noe mer behagelige 07.40 fra vintersesongen. Mer transfermuligheter begge veier da.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.