Vi har gjennom en rekke trip-rapporter med Lufthansa blitt introdusert til denne legendariske Warsteiner-flaska. Skal ut å fly med LH på torsdag, så jeg må nesten bare spørre. Er Warsteiner tilgjengelig på alle lufthansa-flighter og alle klasser?
Vi har gjennom en rekke trip-rapporter med Lufthansa blitt introdusert til denne legendariske Warsteiner-flaska. Skal ut å fly med LH på torsdag, så jeg må nesten bare spørre. Er Warsteiner tilgjengelig på alle lufthansa-flighter og alle klasser?
Så vidt jeg vet så får man det servert på alle flighter, men den kommer i boks på economy.
Sist jeg fløy LH i økonomi (for knappe 3 uker siden), så kom ølet i flaske. Skal fly med de igjen på fredag, og kan oppdatere da.
Ja, bortsett fra innenriks i tyskland på under 45 min.
Joda, og jeg fikk servert Warsteiner FRA-HAM i forrige uke. Men på de aller korteste rutene som FRA-DUS, serverer de kun i business. Men jeg har opplevd en gang, at de kjører drikketralla igjennom hele kabinen der ogsåAa neida. FRA-MUC serverer hele to runder paa business, en I taperklasse
Dette har da vært debatert opp og ned og i mente i en tidligere post!
Whats new?
BFld
Aa neida. FRA-MUC serverer hele to runder paa business, en I taperklasse
Når det kommer til ordet "taperklasse" så er det nok ment rent selvironisk da stort sett de på "vinnerklassen" sjeldent betaler billetten selv, men er freeloadere fra arbeidsgivere og i utgangspunktet er fra enklere kår![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.