Lufthansa og Warsteiner.

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Vi har gjennom en rekke trip-rapporter med Lufthansa blitt introdusert til denne legendariske Warsteiner-flaska. Skal ut å fly med LH på torsdag, så jeg må nesten bare spørre. Er Warsteiner tilgjengelig på alle lufthansa-flighter og alle klasser?

Så vidt jeg vet så får man det servert på alle flighter, men den kommer i boks på economy.

Vi har gjennom en rekke trip-rapporter med Lufthansa blitt introdusert til denne legendariske Warsteiner-flaska. Skal ut å fly med LH på torsdag, så jeg må nesten bare spørre. Er Warsteiner tilgjengelig på alle lufthansa-flighter og alle klasser?

Ja, bortsett fra innenriks i tyskland på under 45 min.

Sist jeg fløy LH i økonomi (for knappe 3 uker siden), så kom ølet i flaske. Skal fly med de igjen på fredag, og kan oppdatere da.

Kom nylig i flaske i Europa på alle flighter jeg har hatt i høst . Også tidlig morra på CRJ 700 til HAM...

Har hatt ni Lufthansa-flyvninger den siste halvannen måned - og det har alltid vært Warsteiner på flaske. Kanskje de har droppet boksen likevel ...

Aa neida. FRA-MUC serverer hele to runder paa business, en I taperklasse
Joda, og jeg fikk servert Warsteiner FRA-HAM i forrige uke. Men på de aller korteste rutene som FRA-DUS, serverer de kun i business. Men jeg har opplevd en gang, at de kjører drikketralla igjennom hele kabinen der også :)

Aa neida. FRA-MUC serverer hele to runder paa business, en I taperklasse

Så man er taper hvis man velger Reidar på en så kort flight? Kult med synspunkter fra andre..

Menger du deg med folk som ikke flyr Biz eller First forresten? Regner ikke med at du vil assosieres med tapere.

Selv Tommy er å finne i taperklasse fra tid til annen .. her på vei til SEA i forbindelse med forrige julebord. Han har til og med flydd Ryanair! :drunk:

Attachments

• t777.jpg
    t777.jpg
    45.2 KB · Views: 249
Aj, aj, aj. Selvironi har han da hvertfall!

Når var det utskiftingen fra flaske til boks skulle ta plass egentlig? Folk har jo emjet og gnålt om det i mange måneder nå!

Men for all del, de må jo bare forsette med flaske, hvertfall til SVG :colgate:

Det er en sjarm med denne warsteiner flasken som er vanskelig å forklare... håper de klarer å fortsette med dette..

Når det kommer til ordet "taperklasse" så er det nok ment rent selvironisk da stort sett de på "vinnerklassen" sjeldent betaler billetten selv, men er freeloadere fra arbeidsgivere og i utgangspunktet er fra enklere kår ;)

Når det kommer til ordet "taperklasse" så er det nok ment rent selvironisk da stort sett de på "vinnerklassen" sjeldent betaler billetten selv, men er freeloadere fra arbeidsgivere og i utgangspunktet er fra enklere kår ;)

Sannheten er jo at andelen passasjerer som reiser for egne penger i Business og First har økt kraftig de senere årene, mens arbeidsreiser har blitt kuttet ned på og flyttet bakover i flyet.

Back