Lufthansa og et spørsmål

posthuman

ScanFlyer Blue
Lufthansa og et spørsmål

Hei.

Skal til Polen i morgen med
LH3163 fra Stavanger
og videre med
LH3278

Har noen reg på disse?

I tillegg når jeg skal ta checkin via Lufthansa sine sider så får jeg: "Your flight is currently prepared for check-in. Please log-in again in a few minutes and check-in for your flight. Please note: If you have a transfer flight, Online Check-in is available 23 hours prior to the departure time of your transfer flight."

Er under 23 timer til transferflighten. Noen som vet hvorfor dette kommer opp og jeg ikke får sjekket inn?

Takk for svar!

Re: Lufthansa og et spørsmål

jeg kjører fra Lufthansa.com , ja.

Når jeg ikke får sjekket inn her, hvor tidlig må jeg være ute for å sjekke inn på flyplassen egentlig? Time før?

Tusen takk for svar! :) Sjekket inn begge strekningene på SAS. SVG - FRA - POZ

Ja, ser jo det nå - men har sittet på jobb i dag og prøvd å logge inn hele veien.. hehe.

Kan kanskje spørre om en ting til, Terminal 1, det er ikke spotterterrasse her? Ser jeg spurte om det sist jeg var på FRA (i november), men da måtte jeg over på T2. Fremdeles det nå og?

Mens det er annen bygging på FRA så blir neppe terrasse på T1 prioitert ;)

Så det nok fremdeles T2 som gjelder :)

Reg får man vel neppe før flyet har tatt av, så det er bare å sette seg ned foran pcen og se når den dukker opp på flightradaren :)

God tur :)

Takk for det. Ser jeg lander på T1 og skal videre fra T1 så får vel prøve å ta meg over til T2. Har 5 timer på FRA. Blir dette stress eller har jeg god tid da?

Back