Lufthansa ny destinasjon: Tampa

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Lufthansa åpner Frankfurt-Tampa (A343 - C18/E19/M261) den 25/9-15. Ruten skal flys 5 ganger i uka og er allerede lagt ut.

Last edited:
Kult, tidligere har jeg flydd Lufthansa til JFK og så jetBlue videre til TPA.
British Airways flyr jo også dit vel, fra LGW.

Jepp, og Edelweiss fra Zurich. Ruteplanleggerne i Tampa er flinke. Det var i sin tid en av disse som fortalte meg om Norwegian og FLL, men da var det ingen som trodde på meg .. :colgate:

Lufthansa åpner Frankfurt-Tampa (A343 - C18/E19/M261) den 25/9-15. Ruten skal flys 5 ganger i uka og er allerede lagt ut.

Dette er jo et godt eksempel på en nå mulig destinasjon for Lufthansa når de nå kommer omgjør de A340-300 maskinene som skal bli igjen i flåten til en langt mer low-yield konfigurasjon

Og Seattle oppgraderes til 744 neste sommer ....

744 uten F da antagelig, ruten som de har kjørt en stund nå med 343 uten F?

Nei, med F. De flyr nå 333 med F.

Bare frem til 29 juni ser det ut som, og F forsvinner etter det. Lufthansa er jo i ferd med og bygge om deres 747-400 som bli igjen i flåten til kun business og economy, og etterhvert med premium economy når de er ferdig med Y+ for de andre flyene i flåten

Bare frem til 29 juni ser det ut som, og F forsvinner etter det. Lufthansa er jo i ferd med og bygge om deres 747-400 som bli igjen i flåten til kun business og economy, og etterhvert med premium economy når de er ferdig med Y+ for de andre flyene i flåten

Søndag 11. januar er siste avgang med 333 med F. Så blir det 343 uten F.

EDIT: Fra 29. mars er det 744 med F frem til 29. juni. Da blir det 744 uten F. ;)

Back