LH Lufthansa Miles & More-tråden

Fikk mail I dag som kanskje er interessant for noen. Som Senator får man automagisk Marriott Gold status. Ikke den mest nyttige statusen i verden, men bedre enn ingen status.

Så det er jo en positivt ting sånn sett
Fant ut akkurat det samme selv, så da fikk jeg raskt oppgradert noe som passer fint all den tid jeg skal bo på Marriott i LA om et par uker. :)

Kim

Fant ut akkurat det samme selv, så da fikk jeg raskt oppgradert noe som passer fint all den tid jeg skal bo på Marriott i LA om et par uker. :)

Kim
Den store fordelen er at man kan sjekke ut klokken 14, og det synes jeg faktisk er en veldig bra fordel. Nå er jeg platinum og kan sjekke ut kl 16, men var Gold et års tid for et par år siden. Oppgraderinger er zero. Men de er ofte litt kulere på tidlig innsjekk og så får man gjerne ikke det "aller værste rommet de har".

Men Gold er en bra trigger for å få lyst til å bli platinum, som gir garantert utsjekk kl 16 og lounge access på de fleste hoteller foruten Ritz og sikkert et par til. Det er jo magi om man har kjedelige jobbdager på diett.

Synes også Marriott er innmari bra på både opptjening og uttak. Mange kampanjer på opptjening og uttak funker nesten over alt.

Back