Jeg ville kontaktet kortutsteder så fort som mulig.
Jeg har også vert borti enkelte Mastercard med automatisk sperre på kjøp over 1500 kroner,men dette er noen år siden. Om det ikke er noe galt med kortene, kan du jo prøve å betale med paypal.
En uke, har faktisk ikke tenkt så mye på det foreløpig.. Er tent på Sør-Mellom-Amerika etter Colombia i april, Panama i fjor og Peru for to år siden ( Dessuten Brasil, Argentina etc noen år siden ).
Vil uansett ikke dra så langt....
Vil ikke starte en ny tråd for dette lille spørsmålet så jeg stiller det herDu får vel sjekket inn bagasjen helt til MCO med CO hvis du flyr med Lufthansa fra BGO til JFK? (selv om det er på separate billetter?)
CO flyr ikke på JFK, men hvis du mente EWR så skal det nok gå det. Men husk å legge inn nok tid slik at du rekker MCO-flighten. Ellers så kan du bli stående der med fingeren en viss plass![]()
Jeg har nå klart å slippe å sjekke ut og inn igjen bagasjen en gang ved transit i USA. Andre ganger har jeg måtte ta ut bagasjen ved transit. Virker som om det er forskjellige regler for forskjellige flyplasser i USA.Litt rolig i svingene nå.ld Husk at alle må ta ut bagasje ved ankomst USA, uansett om det er sjekket inn videre eller ikke. Har du tag og BP videre så kan du gå i transfer bag-drop.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.