Frister ... stort!Seattle - 4099 (Og det er ledige billetter 19-23/1)
Ja, og hos EB gir det vel ikke mer poeng enn hvis du kjøper en burger med trumf kort... eller noe..BSSW said:Det blir booket i bookingklasse L, som ikke gir mer enn 50% hos M&M
Da er det vel ikke et vanskelig valgFrister ... stort!
Gir ikke flightene like mange poeng om man registrerer det på M&M eller EB?
Gir ikke flightene like mange poeng om man registrerer det på M&M eller EB?
For noe greier. Satt å kikket på billetter til Dubai fra Bergen. Når jeg hadde valgt dato, så fikk jeg opp en annen pris. Begynnte på ny, og så at prisene hadde hoppet en dag opp, sånn at det var dobbelt så dyrt den dagen jeg ville reise. Hvorfor gjør de det?!
Bra priser, litt over hundrelappen mer til CCS enn jeg betalte for vel en måned siden på forrige kampanje. Da kunne man også fly neste sommer. Vi har 17. mai der...:colgate:
For noe greier. Satt å kikket på billetter til Dubai fra Bergen. Når jeg hadde valgt dato, så fikk jeg opp en annen pris. Begynnte på ny, og så at prisene hadde hoppet en dag opp, sånn at det var dobbelt så dyrt den dagen jeg ville reise. Hvorfor gjør de det?!
Dette skjer fordi andre folk plukker de billige billettene for de aktuelle datoene foran nesa på deg.
CO flyr ikke på JFK, men hvis du mente EWR så skal det nok gå det. Men husk å legge inn nok tid slik at du rekker MCO-flighten. Ellers så kan du bli stående der med fingeren en viss plassVil ikke starte en ny tråd for dette lille spørsmålet så jeg stiller det herDu får vel sjekket inn bagasjen helt til MCO med CO hvis du flyr med Lufthansa fra BGO til JFK? (selv om det er på separate billetter?)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.