Lufthansa Internet ombord?

Re: LH Internet ombord?

Jeg må få komme med en aldri så liten korreksjon på den listen. D-AIKD har FlyNet :)

Hva er grunnen til at A380 ikke har det?

(Og kunne noen sjekke reg på LH402 i morgen så snart det blir tilgjengelig)

Mener jeg har lest et sted at det bare er tilgjengelig på ruter over Atlanteren, grunnet dekning. Stemmer dette?

Mener jeg har lest et sted at det bare er tilgjengelig på ruter over Atlanteren, grunnet dekning. Stemmer dette?

Bare Nord-Amerika og Dxb sa en pusher til meg. Hadde noe med rettigheter å gjøre?:8:

Dekning langt nord er så som så når du flyr til Usa.

Hvordan er status på Flynet nå? Flyr Frankfurt Seattle i morgen og håper på nett!!

Det var flynet på flyet jeg tok fra Rio, men de skulle ha 5000 bonuspoeng for å gi meg aksess. :(

Jo, man kunne også bruke kredittkort og betale 11(15?) euro for 2 timer. Deler av websiten til Lufthansa var tilgjengelig gratis så jeg var innom og planla nye turer...

Da jeg fløy til Rio i påsken med LH (A340) så kunne man kjøpe Flynet-tilgang i enten 1 time eller hele flyturen (24t). Det kostet henholdsvis 10,95 EUR og 19,95 EUR (jamfør linken i posten over her).

Jeg kjøpte en timestilgang, og det fungerte utmerket midt uti Atlanterhavet. Dekningen forsvant da vi nærmet oss det sør-amerikanske kontinentet. Kart over dekningsområde finnes i magasinet om bord. Svært lite østover, men rikelig over atlanteren med unntak av langt nord og sør.

Husker ikke hva jeg fløy til Rio i høst, men jeg tror jeg betalte litt over hundrelappen for 24 timers tilgang og det funket overraskende bra. Ringte venner via facebook og hadde bedre kvalitet enn 4G i Norge.

Back