Lufthansa første europeiske 5-stjernes Skytrax flyselskap

Re: Lufthansa første europeiske 5-stjernes Skytrax flyselskap

Blir dette fulgt opp av løpende vurderinger ? Slik at en teoretisk kan "dumpe i klassen" ?:rolleyes:

Kommer en fra Kolbotn trives man overalt - en rask opptelling i "PAssbok" viser at jeg har passert vel over 300 timer ombord hos Lufthansa, 300 timer uten noen store forsinkelser, uten aa ha mistet bagasje, og 3 ganger ble jeg beroert av streikene og alle 3 gangene kom det alternative routinger med andre selskaper paa sms minutter etter at flyet var innstillt. Jeg har ogsaa lagt merke til at alle produktene - spesielt paa economy hvor jeg reiser mest har blitt jevnt og trutt bedre, 2 varme maaltider som har blitt 20% stoerre, USB lading fungerer. Jeg har naa reist i alle de 4 klassene og trives godt i alle. Det at ting fungerer og at det ordnes opp paa en ryddig maate, anar ting gear skeis er 5 stjerner for meg, jeg har "egen" flyvertinne hjemme og setter stoerre pris paa at Lufthansa bringer meg hjem til henne enn behov for aa imitere Roy Moore.

Men fortsatt er det jo et spørsmål hva kriteriene kan være.

En restaurant uten stjerne i Michelin kan jo være utsøkt [emoji6]

Og da var de nede på 4 stjerner igjen, så litt mer matchende med realitetene. Selv om jeg ennå mener Skytrax er noe fjas

Og da var de nede på 4 stjerner igjen, så litt mer matchende med realitetene. Selv om jeg ennå mener Skytrax er noe fjas

Enig i begge. LH er middles.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back