F Fredrik74 ScanFlyer Silver 26 Jul 2010 #21 Hade du valt säte 1K själv? Jag har nämligen valt 1A på vägen till SIN och undrar om jag gjorde ett bra val?
Hade du valt säte 1K själv? Jag har nämligen valt 1A på vägen till SIN och undrar om jag gjorde ett bra val?
Someone Moderator Medlem 26 Jul 2010 #22 Fredrik74 said: Hade du valt säte 1K själv? Jag har nämligen valt 1A på vägen till SIN och undrar om jag gjorde ett bra val? Click to expand... Ja, valgte det selv. Og hadde valgt samme setet igjen
Fredrik74 said: Hade du valt säte 1K själv? Jag har nämligen valt 1A på vägen till SIN och undrar om jag gjorde ett bra val? Click to expand... Ja, valgte det selv. Og hadde valgt samme setet igjen
VoiceCom ScanFlyer Silver 26 Jul 2010 #25 Veldig bra rapporter. Fine skildringer og bra med bilder. Har pløyd gjennom flere av rapportene fra turen din nå, og sitter her og lengter tilbake til både Hong Kong og Singapore.
Veldig bra rapporter. Fine skildringer og bra med bilder. Har pløyd gjennom flere av rapportene fra turen din nå, og sitter her og lengter tilbake til både Hong Kong og Singapore.
K kristian ScanFlyer Blue 28 Jul 2010 #27 Veldig gode rapporter ja... artig lesning som gir inspirasjon til å satse på LH neste gang jeg skal på langtur
Veldig gode rapporter ja... artig lesning som gir inspirasjon til å satse på LH neste gang jeg skal på langtur