• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lufthansa bruker B744 innenriks i september

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Gode muligheter for å få seg noen svært korte flighter med Jumboen i høst. Etter sigende skal pilotmangel på A320-serien være årsaken. Strekkene skal være mellom FRA og MUC, HAM og TXL.

Mer hos airliners.net

Man skal være bra flyofil før man tar turen til Tyskland bare for å fly en knapp time med en 744!

Men for all del: Vær sin lyst!!

BF:fly

Tja, har vel sett særere ting enn dét blitt utført av Scanair-forumister tidligere. :cool:

Dere skal ikke se bort fra at jeg kommer til å stå for den galskapen. Jeg sitter heller 1 time på 744 enn 10 timer, det er billigere, jeg trenger ikke planlegge 2 måneds ferie, Tyskland er trossalt Tyskland og så videre. Ser bare positive ting ved det, med mindre de priser billettene helt vanvittig. :)

...og minst 2 av oss har allerede gjort dette....naar LH innfoerte 747-400 ble den ogsaa benyttet innenlands i tyskland...EB og jeg floey HAM-FRA

Tja, har vel sett særere ting enn dét blitt utført av Scanair-forumister tidligere. :cool:

mye særere :)

Kan hende jeg hiver meg på, ikke for at det i utgangspunktet er SÅ spennende, men fordi mine reisevenner rundt i Europa har fot på det, og da har man en grunn til å treffes, ta noen øl, ha en dag med mye entusiasme, og planlegge andre og spenstigere opplegg :)

LH har benyttet 747 innenriks før de .. fløy selv 742 mellom MUC og FRA på åttitallet.

Man skal være bra flyofil før man tar turen til Tyskland bare for å fly en knapp time med en 744!

Men for all del: Vær sin lyst!!

BF:fly

Hmm, hmm - nå har jeg brutt en personlig barriere - reise alene i rullestol... Klarer man A380 London-Paris-London, så klarer man vel også Berlin-Frankfurt med B747... Så jeg vet ikke om jeg er flyofil, men jeg skal i alle fall reise med B747 innenriks i Tyskland... :-)

hei å hå

H

Noen som vil ta på seg arbeidet å finne de billigste billettene tilgjengelig på de aktuelle legs'ene? :colgate:

Auuuu studentøkonomien min! 750 kr + Tromsø-Berlin ca 700 (DY) + Frankfurt-Tromsø 1400 (SAS) = nogo :(

(Tilfeldig og billig valgte dager).

Noen ganger hadde det vært greit å bo i Oslo... Sukkakk.

Back