Gode muligheter for å få seg noen svært korte flighter med Jumboen i høst. Etter sigende skal pilotmangel på A320-serien være årsaken. Strekkene skal være mellom FRA og MUC, HAM og TXL.
Dere skal ikke se bort fra at jeg kommer til å stå for den galskapen. Jeg sitter heller 1 time på 744 enn 10 timer, det er billigere, jeg trenger ikke planlegge 2 måneds ferie, Tyskland er trossalt Tyskland og så videre. Ser bare positive ting ved det, med mindre de priser billettene helt vanvittig.
Kan hende jeg hiver meg på, ikke for at det i utgangspunktet er SÅ spennende, men fordi mine reisevenner rundt i Europa har fot på det, og da har man en grunn til å treffes, ta noen øl, ha en dag med mye entusiasme, og planlegge andre og spenstigere opplegg
Hmm, hmm - nå har jeg brutt en personlig barriere - reise alene i rullestol... Klarer man A380 London-Paris-London, så klarer man vel også Berlin-Frankfurt med B747... Så jeg vet ikke om jeg er flyofil, men jeg skal i alle fall reise med B747 innenriks i Tyskland...