LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 20 Feb 2006 #2 Replying to Topic ' Og han her - Man må ikke henge seg opp i at dette er et flyselskap. Utdanningsopplegget er bredt, sier fagansvarlig Bård Erik Flatin. Click to expand... kjenner vi fra før... Det er lenge siden jeg så han inne her nå, den godeste BEF.
Replying to Topic ' Og han her - Man må ikke henge seg opp i at dette er et flyselskap. Utdanningsopplegget er bredt, sier fagansvarlig Bård Erik Flatin. Click to expand... kjenner vi fra før... Det er lenge siden jeg så han inne her nå, den godeste BEF.
DY Tech Banned 14 Jun 2006 #3 Replying to Topic ' Originally posted by LN-KOG Og han her - Man må ikke henge seg opp i at dette er et flyselskap. Utdanningsopplegget er bredt, sier fagansvarlig Bård Erik Flatin. Click to expand... kjenner vi fra før... Det er lenge siden jeg så han inne her nå, den godeste BEF. Click to expand... Huff. For Norwegian sin del får vi håpe at han har moderert seg siden han raljerte her på forumet!
Replying to Topic ' Originally posted by LN-KOG Og han her - Man må ikke henge seg opp i at dette er et flyselskap. Utdanningsopplegget er bredt, sier fagansvarlig Bård Erik Flatin. Click to expand... kjenner vi fra før... Det er lenge siden jeg så han inne her nå, den godeste BEF. Click to expand... Huff. For Norwegian sin del får vi håpe at han har moderert seg siden han raljerte her på forumet!
G GFL ScanFlyer Gold 14 Jun 2006 #4 Replying to Topic ' fra dagens? "Publisert: 20.02.2006 - 10:03 Oppdatert: 20.02.2006"
LCH78 www.lch78.net Medlem 14 Jun 2006 #5 Replying to Topic ' Originally posted by GFL fra dagens? "Publisert: 20.02.2006 - 10:03 Oppdatert: 20.02.2006" Click to expand... sett datoen på innlegget helt øverst også ja
Replying to Topic ' Originally posted by GFL fra dagens? "Publisert: 20.02.2006 - 10:03 Oppdatert: 20.02.2006" Click to expand... sett datoen på innlegget helt øverst også ja