KLM er SkyTeam, SAS er Star Alliance. Det er to forskjellige allianser.Kan jeg bruke Swiss lounge når jeg flyr KLM med Eurobonus diamant kort ?
Joda, men det jeg lurer på er hvilke muligheter er det på flyplassen i newcastle
Siden trådens navn dekker mitt spørsmål, tar jeg det her:
Hvis man er SkyTeam Elite+ og reiser med KLM i Eco fra OSL, har man da tilgang til lounge på OSL? Samme spørsmål gjelder egentlig AMS og CDG, selv om jeg antar det skal gå greit i KLM/AF sine egne lounger(?).
Er snakk om ST E+ med China Airlines. Har ikke fysisk kort da det er mistet, og jeg tviler på at jeg mottar replacement før avreise. Har dog registrert nummer på KLM sine sider, i tillegg til at jeg vil ta med meg "utskrift" av kortet.
Edit: Og hvordan funker'e med fast track med disse SkyTeam-selskapene på OSL og CDG?
Etter å ha vært SAS og *A-kunde i et par år, har jeg lært at hva jeg skal få ikke nødvendigvis er hva jeg får...Lounge access policy er her:
https://www.skyteam.com/en/Airports-Services/SkyTeam-Lounges/Lounge-Access-Policy/
Så du skal ha adgang til OSL lounge.
Etter å ha vært SAS og *A-kunde i et par år, har jeg lært at hva jeg skal få ikke nødvendigvis er hva jeg får...
De to hovedgrunnene til at jeg spør er at jeg 1) ikke har det fysiske kortet, kun registrert nr på booking og utskrift av kort og at det 2) bare er en kontraktlounge. Det står egentlig ikke så veldig godt forklart på sidene der...
Etter å ha vært SAS og *A-kunde i et par år, har jeg lært at hva jeg skal få ikke nødvendigvis er hva jeg får...
De to hovedgrunnene til at jeg spør er at jeg 1) ikke har det fysiske kortet, kun registrert nr på booking og utskrift av kort og at det 2) bare er en kontraktlounge. Det står egentlig ikke så veldig godt forklart på sidene der...
Hei!
På torsdag skal jeg ut på tur med KLM fra Oslo. Er det mulig å komme inn i loungen med et KLM boardingkort? Et annet mer etisk spørsmål, er det frekt eller ikke? Jeg mener, flyr jo SAS/Star Alliance når det er mulig og det er jo en grunn til at jeg har adgang til loungen. Samtidig se jeg at noen kan se på det som litt frekkhet.
Hei!
På torsdag skal jeg ut på tur med KLM fra Oslo. Er det mulig å komme inn i loungen med et KLM boardingkort? Et annet mer etisk spørsmål, er det frekt eller ikke? Jeg mener, flyr jo SAS/Star Alliance når det er mulig og det er jo en grunn til at jeg har adgang til loungen. Samtidig se jeg at noen kan se på det som litt frekkhet.
Anyone?
Hei!
Anyone?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.