Lounge på Newark (EWR)

Re: Lounge på Newark (EWR)

Når man reiser i SAS Plus og er EBS, er det kun SAS sin egen lounge på EWR man har tilgang til?

Et tips om du skal i SAS-loungen på EWR er å ta med campingstol...

Stort sett smekkfullt hver gang jeg har vært innom, forrige uke så ille at folk måtte stå der inne og vente på plass.

Kim

Var god plass på tirsdag. Vi spiste mat i food courten ved innsjekking, og ruslet til loungen da det stod boarding for CPH- og ARN-flightene. Stort sett bare 908-pax og en og annen TAP-pax der da.

Mener å huske det ble sagt på SAS Meet & Greet i Oslo at de planla utvidelse av lounge på EWR i løpet av høsten.

Pleier å trappe opp ekstra tidlig hvis jeg skal ha plass i SAS-loungen på EWR; da gjør det egentlig ikke så mye at det fylles på etterhvert. Men hvis man har EBG eller høyere, så anbefales Luftwaffe-loungen, hvor det også kan være lurt å trappe opp tidlig (for å redusere sjansen for avvisning).

For dere som er mer dreven på dette enn meg, så vet dere kanskje dette, men er det ikke noe normal mat i SK loungen på EWR? Her er i grunnen nøyaktig det samme som hjemme, altså kjeks, chips, noen oster og salat. Ingen varmmat. Er det alltid sånn? Detr er ikke brød en gang.

Mener å huske at jeg har fått i meg noe suppe der en gang i tiden?

Det er nok forbedret bort nå tydeligvis.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

For dere som er mer dreven på dette enn meg, så vet dere kanskje dette, men er det ikke noe normal mat i SK loungen på EWR? Her er i grunnen nøyaktig det samme som hjemme, altså kjeks, chips, noen oster og salat. Ingen varmmat. Er det alltid sånn? Detr er ikke brød en gang.
Høres riktig ut. Langt bedre hos Luftwaffe hvor man får varmmat, skjønner man bør dra tidlig dit selv om jeg aldri har blitt avvist der.

Er man heldig så får man suppe hos SAS.

Jeg var på loungen i EWR i april, hvor der var noget salat-halløj og
en lille kød-ting, som folk kastede sig over. Brød var der også. Det var
ikke specielt imponerende, men på den anden side var det bedre, end
det jeg fik i LHs business lounge, da jeg var der i 2016.

Back