Lounge ICN?

Med mindre flymedoss forbarmer seg over meg igjen tipper jeg lh mener c loungen er bra nok for en Sen.

Var innom C loungen til OZ i går. Helt ok lounge, ikke noe spesielt. Ikke så stort utvalg mat, men helt greit det som var. Alkoholholdig drikke sjekket jeg ikke. Dusjfasilitetene var bra :)

Kan melde om at både Korea Air og Asiana loungene gir adgang med Prioritypass. Så ikke noe til "HUB-loungen" som stod oppgitt å skulle gi adgang internasjonalt.

Begge var fine, men forskjellig stil. KAL sin velidg lys (hvit), med sorte fine baderom med toalett. Asiana hadde ikke toalett i sine bad.

Maten tror jeg var litt bedre hos Asiana. Drikke best hos KAl med XO-konjakk og 17 years old Ballentines.

Kal hadde bra utsikt for å se fly, Asiana hadde ikke vinduer (tipper F-loungen har det).

Kan melde om at både Korea Air og Asiana loungene gir adgang med Prioritypass. Så ikke noe til "HUB-loungen" som stod oppgitt å skulle gi adgang internasjonalt.

Begge var fine, men forskjellig stil. KAL sin velidg lys (hvit), med sorte fine baderom med toalett. Asiana hadde ikke toalett i sine bad.

Maten tror jeg var litt bedre hos Asiana. Drikke best hos KAl med XO-konjakk og 17 years old Ballentines.

Kal hadde bra utsikt for å se fly, Asiana hadde ikke vinduer (tipper F-loungen har det).

Den Asiana loungen jeg var i hadde vinduer ut og det var toalett på badene... Brukte den loungen nærmest 30-ish gatene...

Last edited:
Asiana C loungen jeg var på i forrige uke hadde vinduer. Den lå i 2 etg, midt i terminalen, der man også finner imigration/utgang. Mat/drikke var ikke så imponerende, men dusjrommene var både kjærkomne og fine. Det var for øvrig ventetid på disse, vi ventet ca 45 min.

Back