peterfox
Peter Fox
Re: Bagasjeregler SAS og StarAlliance
Så gintonic er gratis ?
Kun Premium alkohol mot betaling....![]()
Så gintonic er gratis ?
Kun Premium alkohol mot betaling....![]()
Så gintonic er gratis ?
Hei! Har jeg som EBG-medlem tilgang til lounge i SEA, f.eks United eller andre? Noen som vet noe om dette her inne?
Beste hilsen Espen
Takk skal du ha Hickok!! Jeg flyr United til EWR. Er den vanskelig å finne, eller er det flere å velge i? Har ikke vært i SEA på mange år og er derfor svært lite kjent....
Espen
Takk skal du ha Hickok!! Jeg flyr United til EWR. Er den vanskelig å finne, eller er det flere å velge i? Har ikke vært i SEA på mange år og er derfor svært lite kjent....
Espen
Skal du fly videre Internasjonalt samme dag fra EWR med UA ? Du har nemlig ikke adgang til lounge "bare" med EBG naar du fly Domestic (har selv sittet endel timer paa SFO uten Lounge adgang som UA Platinum paa vei til eller fra Honolulu).
Den er velig lett aa finne, den ligger i 2 etg paa skraa overfor Gate A9 - den er som regel ganske rolig (det er Terminal A ogsaa).
Skal du fly videre Internasjonalt samme dag fra EWR med UA ? Du har nemlig ikke adgang til lounge "bare" med EBG naar du fly Domestic (har selv sittet endel timer paa SFO uten Lounge adgang som UA Platinum paa vei til eller fra Honolulu).
Har man Star Gold hos UA har man ikke adgang med ren domestic-billett, men har man "ikke-amerikansk" Star Gold, skal man få adgang uansett.
Min erfaring fra SFO er motsatt. Utklippet du viser skriver jo "United Star Alliance Gold" -- jeg kom fint inn i SFO i april med EBG for retur til New York.Det er nok ikke slik lengre - dette er i fra Star Alliance Lounge Finder, den er litt uklart skrevet, men det er min erfaring at det praktiseres kun adgang ved Internasjonale Avganger - Singapore Airlines gav heller ikke adgang til Star Gold i SFO uten Internasjonal Avgang samme dag
Aldri hatt problem innenriks i USA med Star Gold. UA Star Gold kommer kun inn ved internasjonalt derimot.Min erfaring fra SFO er motsatt. Utklippet du viser skriver jo "United Star Alliance Gold" -- jeg kom fint inn i SFO i april med EBG for retur til New York.