Ruten vil bli flydd med 737Max8 4 ganger i uken på Man,Tirs,Tors,Fre med avgang fra WAW kl 08:10 og fra SVG kl 11:25.
Ikke helt optimale rutetider for oss nordmenn, men nå er vel ruten kanskje mer beregnet på polske expats og turister.
Smart av LOT å starte fra Stavanger, siden Bergen fikk Wizzair-rute til Warszawa, før evt. Wizzair starter også fra Sola. LOT er bare pluss siden dette selskapet kan man reise videre til andre destinasjoner via Chopin flyplass. Til asia til og med.
I framtida blir flyplassen utvidet enormt til å trolig bli en av europas største flyplass. Da er mulig LOT vil utvikle med masse nye destinasjoner.
Kjekt. Men dritt tid fra WAW. Frister ikke å ta skrangletog kl05
Men synes 73m8 var tøft. Rart de ikke begynner i det små, men de har nok sine grunner. Ikke mine
Kjekt. Men dritt tid fra WAW. Frister ikke å ta skrangletog kl05
Men synes 73m8 var tøft. Rart de ikke begynner i det små, men de har nok sine grunner. Ikke mine
Basert på dagens rutetider (kilde FR24) så er connection vestover (USA og Canada) lite attraktive da outbound (til USA og Canada) innebærer 3-4 timer connection i WAW og ankomst over there i 20-21 tiden. Andre veien lander dem for sent til å nå SVG flyet.
(Toronto vestover går kanskje, men det er kun 35. Min connection).
Når det gjelder Balkan og Øst Europa så er det bedre muligheter begge veier med flere "interessante" reisemål som kan nås med under 2 timers connection i WAW.
Alt dette er basert på dagens rutetider. Noe endres kanskje innen vinter og neste sommer, men tviler på de store endringene.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.