• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LOT-6

Dumper nok fuel. Det er neppe kritisk medical i tilfelle. Virker litt underlig - ville trodd at de hadde gått til Island istedet for å gå i holding hvis passasjeren ikke var så kritisk syk ...
 
Ja, litt rart å holde utenfor SVG en halv time for så å gå til CPH? Teknisk så har de vel mer tilgang i CPH.
 
Tipper trykkfall i kabinen .. de har holdt 10.000 fot hele veien, noe som er normalt i slike tilfeller.
 
Flott, da har vi forklaring på høyde og hastighet. Håper paxen får nytt fly snarest. Så de landet WAW.
 
Back
Top