Tips til transport fra LAX og inn til Wilshire Blvd.....
Vi er 2 familier, 4 voksne og 3 barn ( 12,11 og 9 ) som skal innom LA sommeren 2017 i 1 uke.
Noen som har tips om hoteller sentralt i LA til severdighetene uten å måtte bruke leiebilen hver gang?
Planlegger å leie stor bil hele perioden, 9 seter(?) så det må være mulig å parkere bil der også.
Da dette er en familie ferie, etter 14 dager i Antigua, så er vi ikke ute etter luksus hoteller i LA men helt vanlige hoteller sentralt:up:
Alle tips mottas med TAKK :spin :USA
Og da fant vi oss hotell oppi Hollywood området. Landet på Mondrian fra 22-25/11. Om noen har noen tips til hva to karer som er glad i øl og moro burde få med seg i området hadde jeg satt pris på anbefalinger.
Mvh Tore
Dette er noen år siden, vet ikke om Douglas museet enda er i drift.
Hvor langt sør for LA må en for litt varme i midten av februar? Forslag til familievannlige steder og hoteller med fine basseng? Trenger ikke altforhøy Disneyfaktor. Ikke altfor slitent hotell. Pris maks 3000kr/natt inkl tax.
Det ble Foghorn Harbor Inn og utforskning av Venice og Santa Monica.
Er det andre destinasjoner i området som passer for en helgetur? Manhattan Beach? Long Beach med Naples og besøk til Catalina Island?
Har problemer med å følge logikken her. Hvorfor skulle jeg bo ved Marina del Rey om jeg skal se området ved Long Beach?Tenker du på dagsturer fra Marina del Rey til de du nevner ? I så fall er området med Manhatten Beach, Hermosa og Redondo flott - roligere enn Venice Beach, men det er jo ganske likt - til alle andre som leser, masse meget gode Resturanter men ingen som serverer Beintråkka Joikakaker med stappe!![]()
Det går RobertMobiler (les buss) men det blir vel bytte på LAX Transfer Center og litt vel klønete - en Uber fra Marina del Rey til Manhatten Beach tar vel 10 - 15 minutter.
Catalina Island er alltid meget bra....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.