Lørdag!

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Lørdag!

God morgen. Blir en spontantur til nyc i dag. Var plutselig ledige billetter i går kveld direkte. Får ikke sjekke inn på nett så forberedt på litt ekstra spørsmål ved check in. Esta er iallfall gyldige for oss begge. Nyt dagen!

Re: Lørdag!

God morgen. Blir en spontantur til nyc i dag. Var plutselig ledige billetter i går kveld direkte. Får ikke sjekke inn på nett så forberedt på litt ekstra spørsmål ved check in. Esta er iallfall gyldige for oss begge. Nyt dagen!
Min erfaring til Usa er at man må sjekke inn manuelt så å si uansett..Men å kjøpe billetten kort tid før avgang kan gi noen s på boardingkortet. God lørdag fra 20 bussen. Her venter jobb også en bursdag i kveld

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Glad lørdag fra Ris. Kjenner at det ble en særdeles vellykket middag med ungdommen i går kveld. Nå kaffe, iskrem og papiravisene. Når man er kjørbar så venter et besøk hos opphavet. Kinodate med mannen i kveld. Lørdager:-)

God lørdag fra Rhodos by.
Straks klar for beach day og kos. Herlig å våkne opp et nytt sted hver dag. Silversea leverer.

d0d3152cbbbd8b2a5c7d77038e56e330.jpg

God morgen fra NCE. DY1403 hjem venter. Også er på en måte ferien over. Ha en fin dag.

God morgen fra et grått Oslo. Ingen store planer for dagen, bortsett fra å drikke kaffe et eller annet sted. Og må innom Vinmonopolet for å plukke opp en bestilling på en flaske gin fra Silver Destillery, fint med lokale råvarer til GT’n[emoji846] Torsdagens hjemreise fra Hamburg ble fin, da man ble oppgradert på MUC-OSL. Smekkfull A321, men bare 10 seter foran gardina. God kveldsmat med skinke og pastel de nata. Men servicen var ikke allverdens, selv med to cc på 10 pax. De var mer opptatt av å snakke med hverandre, kolleger og besøk inne i galley. Man får jo med seg det meste når man sitter på 1C. Men uansett hyggelig med oppgradering, det har skjedd to ganger etter man ble «statusmatch Senator».

Morn fra Sørlandet. Grått her også og man sitter med en følelse av at ting er over. Sommeren er over, ferien er over, pappaperm er over. Riktignok en uke til før jeg skal på jobb, og der starter moroa med tre uker delvis buss for tog

De siste to plassene på sk907 i C ble solgt som oppgradering rett før vi kom, men de virket veldig serviceinnstilte og var egentlig på vei bort til billettkontoret for å prøve skrive om billetten. Synes jeg møter mange hjelpsomme mennesker fra sas om dagen på osl.

God tur Chriscross.. det hørtes snasent ut nå og gir deilige minner til egen spontan-tur til NYC i forfjor.

Årets andre CT tikket inn i dag så vi får se om det blir litt booking her. Nå skal faktisk AmEx sies opp og kun beholde konas. Det begynner å smake mye mer en det koster.

Her var det endelig Knausen-frokost etter syv ukers pause.. alt for lenge. Hele bølingen skal ut på et arrangement der i byen så her er det hjemme alene til det er tapas date med Fruen i kveld. Håper på opphold så bakgården kan Lars Monses litt.

Sent from my Nokia 2110 using Tapatalk

0e91c74ad74659a49291484c8f42315d.jpg

God formiddag fra Jar,

Her blir det forskjellige gjøremål i huset til familieoverhodet i dag. Passer bra med gråværet som nevnt tidligere i tråden.
Handling av mat , litt rengjøring inne ( familieoverhodet har støv på hjernen) diverse rep. arbeid og middag skal lages for oss utpå dagen. Noe må jeg gjøre til dama som tok meg med på Braathens SAFE seamens charter ut fra Fornebu med DC-6B midt på sekstitallet på vei til å besøke fattern i Hamburg. Siden var jeg fullstendig og evig flyentusiast for proplinere spesielt.
Ha en fin sommerdag.

God dag fra Lillestrøm. Her er det 100% datedag etter en riktig sunn og fin uke. I går fikk jeg også bestilt neste års sommerferiebilletter med nye SAS short haul business. Det er kult.

Men nå er det vekk med telefon, ut å redigere purre, handle litt, somle litt og så romantic.

de313632f821b8124299826c26329d0e.jpg

Ha en ekstra best lørdag!

Last edited:
Back