Robin882 ScanFlyer Gold 24 Jul 2009 #21 Re: Lørdag med noe heavy ^^ Jeg vet ikke hvor realistisk Flighsimulator 2004 er, men med 777 addon fly så er den rimelig rå ja! Merker at den har en sykt aks sammenlignet med andre fly!
Re: Lørdag med noe heavy ^^ Jeg vet ikke hvor realistisk Flighsimulator 2004 er, men med 777 addon fly så er den rimelig rå ja! Merker at den har en sykt aks sammenlignet med andre fly!
Concorde BA Concorde Sep 1998 24 Jul 2009 #22 Re: Lørdag med noe heavy Uten tvil, ingenting kan måle seg med den nå...
Robin882 ScanFlyer Gold 24 Jul 2009 #23 Re: Lørdag med noe heavy Jeg må ta en flytur snart Prøve å få flydd med Emirates 777-300
7 73H NorFlyer Front Row 24 Jul 2009 #24 Re: Lørdag med noe heavy Det blir nok mer dusjing fremover.... Minst 10 stk 60+ piloter tapte en viss rettsak, og har vel bare oppsigelsestiden to go ...
Re: Lørdag med noe heavy Det blir nok mer dusjing fremover.... Minst 10 stk 60+ piloter tapte en viss rettsak, og har vel bare oppsigelsestiden to go ...
MD11 ScanFlyer Dusty 25 Jul 2009 #25 Re: Lørdag med noe heavy Concorde said: 777 har den råeste take-off'en etter Concorde. Maken til krefter i RR-motorene! Click to expand... Har du prøvd MD11? Fantastiske bilder fra OSL
Re: Lørdag med noe heavy Concorde said: 777 har den råeste take-off'en etter Concorde. Maken til krefter i RR-motorene! Click to expand... Har du prøvd MD11? Fantastiske bilder fra OSL
D Danny ScanFlyer Blue 27 Jul 2009 #26 Re: Lørdag med noe heavy Even92LN said: Dette var fine saker! Fine vinkler, skarpt og variert Hvilke dager og klokkeslett kommer egentlig PIA? Har enda ikke fått den på brikka jeg... =/ Click to expand... kommer Tirsdag og Lørdag kveld... 17 tiden på Tirsdag og lander rundt 19 på Lørdag hvis jeg ikke tar helt feil her.
Re: Lørdag med noe heavy Even92LN said: Dette var fine saker! Fine vinkler, skarpt og variert Hvilke dager og klokkeslett kommer egentlig PIA? Har enda ikke fått den på brikka jeg... =/ Click to expand... kommer Tirsdag og Lørdag kveld... 17 tiden på Tirsdag og lander rundt 19 på Lørdag hvis jeg ikke tar helt feil her.
T Tally-Ho ScanFlyer Gold 27 Jul 2009 #27 Re: Lørdag med noe heavy Dette med "dusjing" er en tradisjon etter siste flygning / landing, før pensjon, hos en på flightdeck. Tally-Ho
Re: Lørdag med noe heavy Dette med "dusjing" er en tradisjon etter siste flygning / landing, før pensjon, hos en på flightdeck. Tally-Ho
H hafsunde Ung flyspotter 22 Apr 2010 #29 Re: Lørdag med noe heavy Begynte å lure om det er begynt arbeid på vestre arbeid igjen xD
T Torbjørn ScanFlyer Blue 22 Apr 2010 #30 Re: Lørdag med noe heavy Flotte bileter! Er det ofte 747 og 777 på Gardermoen?
Robin882 ScanFlyer Gold 29 Apr 2010 #31 Re: Lørdag med noe heavy Torbjørn said: Flotte bileter! Er det ofte 747 og 777 på Gardermoen? Click to expand... 777 går vell et par ganger i uken. 747 er vell mest bare Korean Air Cargo som flyr.
Re: Lørdag med noe heavy Torbjørn said: Flotte bileter! Er det ofte 747 og 777 på Gardermoen? Click to expand... 777 går vell et par ganger i uken. 747 er vell mest bare Korean Air Cargo som flyr.
OSL-MRU ScanFlyer Silver 1 May 2010 #32 Re: Lørdag med noe heavy Herlige bilder! PIA med 777, nest siste bilde var favoritten!