Jeg drar hjem lørdag formiddag
Har folket som skal til Oslo bestilt billett hjem enda? Jeg tenker å kanskje ta denne ruten hjem igjen søndag 22.sept:
SK1714 11:55 CPH 14:30 HEL (KF 717)
SK1725 17:30 HEL 18:10 CPH (KF 717)
SK3036 20:35 CPH 21:45 TRF (WF Q400)
Vil noen andre være med?
Prisen er 1416,- (på WF.no) og gir 1500 EB-poeng for EBB.
Husk itj mæ nei!Etter å telt litt - kommer jeg fram til 14 stk. som har sagt de ønsker å være igjen i København :
*LN-FHU
*LN-MOW
*SnowmanOSL
*TOS_EBG
*Islending
*Henshaw
*fluxie
*Fjordheim
*SASDC8
*Fellowship
*Helikopter +1
*RobbieDeluxe
*Jameson82
Jeg er også ekskludert.Husk itj mæ nei!
Spiser mat jeg også altså..
Hvor mange blir det egentlig igjen i byen, som ønsker å treffes for en matbit...? Jeg kan godt reservere bord , men et lite antall hadde vært hyggelig å vite....
Etter å telt litt - kommer jeg fram til 17 stk. som har sagt de ønsker å være igjen i København(iallefall sent) :
Vil alle dere være med å spise ?
Hvor mange blir det egentlig igjen i byen, som ønsker å treffes for en matbit...? Jeg kan godt reservere bord , men et lite antall hadde vært hyggelig å vite....
Etter å telt litt - kommer jeg fram til 17 stk. som har sagt de ønsker å være igjen i København(iallefall sent) :
*LN-FHU
*LN-MOW
*SnowmanOSL
*TOS_EBG
*Islending
*Henshaw
*fluxie
*Fjordheim
*Fellowship
*Helikopter +1
*RobbieDeluxe
*Jameson82
*Peppep
*Cedlind
*LN-TKP
Vil alle dere være med å spise ?
Må dessverre være i Oslo lørdag kveld for en eller annen påkrevd middag (i følge min bedre halvdel), så dessverre har jeg SK1460 klokken 1535 til OSL på lørdag.
Men en formiddagspils (eller 5) etter programmet er over er jeg definitivt med på, eller så får vi som reiser lørdag ettermiddag ta oss en liten fest på CPH![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.