Lørdag kveld etter MegaDO

Re: Lørdag kveld etter MegaDO

Er det bare jeg som er "morgenfugl" og har SK1454 (10:20) hjem på lørdagen?

Det var da voldsomt tidlig, har ikke mulighet til å bytte til SK1460 da?
Du rekker vel ikke programmet med EB engang da.

Last edited:

Du er ikke alene, vi er tre stykker som har billett med tåg 534 fra Malmö kl 11:11 til Stockholm hvor en båttur til Åland venter.... :p

Er på samme fly så vi får ta noen øl på loungen, jeg valgte sete 8d om du vil ha selskap til en øl eller GT på flyet.

Noen flere som skal med SK1460?

Oops når jeg skulle sjekke hvilket sete jeg har, ser jeg at jeg faktsik har SK 1458 til Oslo klokken 1410. Men noen øl i loungen om du er kommet ut da er definitivt en god plan :)

Oops når jeg skulle sjekke hvilket sete jeg har, ser jeg at jeg faktsik har SK 1458 til Oslo klokken 1410. Men noen øl i loungen om du er kommet ut da er definitivt en god plan :)

Er vel en noen her som skal hjem med SK1458 tror jeg. Har å slengt meg på SK1458 hjem igjen på lørdag.

Er på samme fly så vi får ta noen øl på loungen, jeg valgte sete 8d om du vil ha selskap til en øl eller GT på flyet.

Noen flere som skal med SK1460?

Jeg er også på SK1460, og har sikkert en lett hangover som må kureres;)

Jeg skal være igjen hele helgen siden jeg har et jobbmøteog mandag morgen i København. Er gjerne med på ettermiddagen! :)

Huff... Røyk på en CPH-AAL-CPH på lørdag.... Utreise 1215 og retur 1330....:-) Noen andre som har "utflukt" denne dagen og tidspunk?

Så hvis jeg bestiller bord på Peder Oxe til 15-16 stk kl 1600, skulle vi vel være sikret...?
Lar denne stå åpen et par dager til og bestiller bord tirsdag el.onsdag neste uke :) :)
Si fra her om tidspunkt er OK, eller om vi skal endre til senere/tidligere... :) :)

Hvor mange blir det egentlig igjen i byen, som ønsker å treffes for en matbit...? Jeg kan godt reservere bord , men et lite antall hadde vært hyggelig å vite.... :)
Etter å telt litt - kommer jeg fram til 16 stk. som har sagt de ønsker å være igjen i København(iallefall sent) :
*LN-FHU
*LN-MOW
*SnowmanOSL
*TOS_EBG
*Islending
*Henshaw
*fluxie
*Fjordheim
*Fellowship
*Helikopter +1
*RobbieDeluxe
*Jameson82
*Peppep
*Cedlind
*LN-TKP

Vil alle dere være med å spise ?

Om det ikke kommer all verdens protester mailer jeg bestilling av bord til 16 stk kl. 1700 på Peder Oxe.

Hei!

Jeg er mest lurker på dette forumet, men har meldt meg på DOen. Jeg er gjerne med på festligheter på lørdagskvelden.

Back