• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lørdag kveld etter MegaDO

Re: Lørdag kveld etter MegaDO

320 ja... Kanskje jeg skal endre billetten min da... Er 738 på min avgang...

Blir det noe lørdagskveld i København mon tro...?
Dvs...jeg tror nok jeg blir, men skal det spikres noe kanskje...? Mulig våre danske venner kan komme med en anbefaling......? :) :) :drink :drink

Har ikke vært der siden B-laget på FBU hadde sine beryktede Danskebåtturer, men det er sikkert brukbart ennå.

JoeW och jag var där och åt för ett par år sedan och maten var bra den. :)

Hadde det vært noe å få booket noe bord et eller annet sted? Jeg + 1 er klare for middag og en tur ut etter noen kalde!

Jag måste tyvärr ta mig hem lördag kväll på grund av andra planer :/

Hvor mange er det egentlig som kan tenke seg å bli med....? Er det kanskje nødvendig å reservere bord? Noen som melder seg..... :drink

Du tok det opp, du bestiller;)
pederoxe.dk
Mange blir vi tro? Orka ikke å telle igjennom innlegga nå jeg...

Du tok det opp, du bestiller;)
pederoxe.dk
Mange blir vi tro? Orka ikke å telle igjennom innlegga nå jeg...
Det er 25 unike brukere som har postet i tråden. Trekk fra de som har svart nei(/kanskje) og legg til noen som kommer i siste liten, så er vel ca 15-20 realistisk.

Last edited:
Back