Lørdag i København er aldri feil

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Lørdag i København er aldri feil

God morgen fra Islands brygge. Snart morgenmad før vi går inntil sentrum for å teste ut et sted som har smørrebrød som spesialitet. Så da skulle den danske frokosten også være sikret…og siden vi går så blir det vel noe godt i glasset også. Lørdag er best.

Re: Lørdag i København er aldri feil

Lørdag på Fornebu med kaffe og DN er heller ikke feil. Har funnet en kanonreisemulighet her, men litt usikker på hvordan jeg skal legge det frem for kona/dragen/dronning/min øyesten alt etter hvordan reaksjonen hennes blir. Tenker at arvingen som evt må droppe litt skole er klar.

Dagens gullkorn i DN fra Stavangertraktene: Sliter du økonomisk må du bruke mindre penger.

God morgen fra Hvalstad. Siden storebror skrudde på padden for lillebror, ble det en time ekstra i sengen for undertegnede. Ute regner det, så får finne en passende aktivitet i dagens regnvær, før det blir å kjøre elstemann på hockeytrening. Ikke umulig det blir en vaffel eller to i hallen da. Fransk kvekkende hermetikk i kveld

... før vi går inntil sentrum for å teste ut et sted som har smørrebrød som spesialitet

Det var ganske uspesifisert, og mange steder å velge mellom. Så hvor blir dte?

Restaurant Amalie…hvor vertskapet her endelig har fått reservert bord å ha ventet leeeenge.

God dag fra bussen. På veg til OSL og videre med RE11 nesten til endestoppet (Skal egentlig til byen som står på displayet foran på toget, men det er visst raskere å gå av ett stopp før og ta bussen siste strekket).

Klar for konsert i kveld, og bandet har både kommet seg til Norge og spilt for et utsolgt lokale litt lenger sør i går kveld. Jeg gleder meg :)

Ha en god en :)

God formiddag fra Kongsberg.

Grått og trist her i dag og ikke noe vær som innbyr til uteaktiviteter. Det er mye som skal ordnes før avreise mandag, så jeg må bruke litt tid på det. Så blir det vel noen timer foran fjernsynet med sport også med landskampen som høydepunkt.

G’morgen fra område bulder & brak. En skikkelig front er på vei igjennom og har satt en effektiv stopp for toppturen min. Får se om det tørker opp nok til at jeg kan få til noe i ettermiddag. Dagens planer inneholdt en runde med gressklipperen og brenning av litt kvist, kvas og juletre, men det faller også bort …. Meterolygen bommet stygt i dag ..
Men fotballkamp skal det ihvertfall bli!

God dag fra bussen. På veg til OSL og videre med RE11 nesten til endestoppet (Skal egentlig til byen som står på displayet foran på toget, men det er visst raskere å gå av ett stopp før og ta bussen siste strekket).

Klar for konsert i kveld, og bandet har både kommet seg til Norge og spilt for et utsolgt lokale litt lenger sør i går kveld. Jeg gleder meg :)

Ha en god en :)

RE11 ? her snakker vi vel Skien, men du går av i Porsgrunn?

RE11 ? her snakker vi vel Skien, men du går av i Porsgrunn?

Ja, i motsatt retning hadde det blitt bussen fea Eidsvoll Verk til Eidsvoll, og der tror jeg uansett toget er raskest.

G’morgen fra område bulder & brak. En skikkelig front er på vei igjennom og har satt en effektiv stopp for toppturen min. Får se om det tørker opp nok til at jeg kan få til noe i ettermiddag. Dagens planer inneholdt en runde med gressklipperen og brenning av litt kvist, kvas og juletre, men det faller også bort …. Meterolygen bommet stygt i dag ..
Men fotballkamp skal det ihvertfall bli!

Det var - er vel litt mer enn en skikkelig front, når en leser nyhetene fra nabostatene ? Skjønner metrologene ikke helt kunne forutse en slik utvikling.

Her i vest er det en stille morgen med litt Podkast, intervjuer med Sam Altman og Reid Hoffman (Podkast On with Kara Swisher).

Litt jobb blir det på morgenen også, har funnet en “bug” i en av våre løsninger, så det blir litt deep dive i Slack (Anti L1 Software).

God morgen fra Sofitel DC. Frokosten ble unnagjort på Comissary som var litt av et sted. Ganske regnfull formiddag her så lite planer. Blir vel noe shopping.. Meldt knallvær i morgen så da spares alle monumenter og ræl til det.

Førsteinntrykket av DC for en harrytass som elsker Miami er vel "så der"

Det var - er vel litt mer enn en skikkelig front, når en leser nyhetene fra nabostatene ? Skjønner metrologene ikke helt kunne forutse en slik utvikling.

Heldigvis ikke nær oss, selv om det ristet godt .. Terrenget i MS og deromkring er langt mer 'egnet' for tornadoer, selv om det hender de treffer området rundt her også.
Man sier at lynet ikke slår ned to ganger på samme sted. Vet ikke om det er korrekt, men tornadoer gjør det definitivt. De følger ofte samme 'spor'. Vi bor heldigvis skjermet for det verste ....
Urolige luftmasser og raske temperaturendringer gjør hele regionen sårbar, og nei, slett ikke lett for meterologene å spå alltid.

God eftermiddag från Senator loungen i Frankfurt!
Große skallenbanken efter en hård natt med kollegorna i Hamburg. Lufti uppgraderade mig till business rakt in i en walk slowaktion i Frankfurt. Får se om jag kommer mig vidare idag eller inte, ach scheiße…

Hils Alice.

Hilser tilbake:

365b03a70d432d182a116b1e70fa4d35.jpg

Jøss, har gamlingene forsterket med en ung lovende gitarist?

Om du mener nummer to fra høyre, så spiller han bass. Han erstattet Terry Uttley som dessverre gikk bort i desember 2021. Han var siste originalmedlemmet igjen, men det var hans ønske at de skulle fortsette. Det er visst delte meninger om det på Internett, men heldigvis ikke i et fullsatt Ibsenhus i går kveld.

Han lovende gitaristen nummer to fra venstre er i dette tilfelle bare en fan.

Back