Lørdag fra 3050 Mjøndalen

Re: Lørdag fra 3050 Mjøndalen

Men dette gjelder kun de som hører inn under tiltaksnivå 5A paragraf 2 seksjon 3, avsnitt 5 og linje nr 2. Tror jeg. Så store deler av Norges befolkning har ikke lov å gjøre det der. Med noen få snevre unntak om man jobber i et yrke i paragraf 7.

Og kun avholdsfolk.

Oooo hjelpes ... litt for ivrig med motorsaga... Det som felles må slepes til offergraven, og det blir mye ofring, ser jeg ... Kjennes ihvertfall godt på kroppen.

Men nå skal ESPN vise norsk hjemmekamp. Fra Spania. Det er nødvendig ærend for spillerne. Men ikke hvis de taper. ;)

Men nå skal ESPN vise norsk hjemmekamp. Fra Spania. Det er nødvendig ærend for spillerne. Men ikke hvis de taper. ;)

Fordi de dro ned for å kvalifisere seg til et mesterskap som vi skal boikotte?

God kveld fra 1481

Relativt rolig dag, tok en liten skogstur med fruen hvor vi (les hun slepte meg) opp noen gjørmete bakker i skogen. Var egentlig ganske herlig. Fant en herlig oppskrift på noe enkel kylling som smake aldeles fortreffelig. Til og med de yngres avdeling var happy.
Nå blir det litt slaraffen på sofaen. Morgendagen blir vel en blanding av jobb og skogstur om hverandre. Med litt manko i rekkene på jobb så har det blitt en smule travelt siste uke. Men det går seg til.

Hørte noen snakket om påskeferie, hørte det var snakk om noen fri dager og slikt, men det utgår med skyhøy kneløft i år.

S

Back