Løp og kjøp KK

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Løp og kjøp KK

Originally posted by GF1

Originally posted by Bizflyer

At KK absolutt er noe av det bedre på "damefronten" av blader???

Hvor mange tøsedrenge her inne leser egentlig KK???

Nei takke seg til Kvinner UTEN klær da!:rolleyes:

BF:old

Det er mulig at hukommelsen spiller meg et puss ( :old ), men det er ikke så veldig mange år/måneder siden selveste CK figurerte i en artikkel i KK :wow:

Med klærne på om jeg ikke husker feil

Høh.... her trengs en kommentar fra en kvinne.... KK (og andre såkalte dameblader i sin alminnelighet....) er usigelig kjedelige, forutsigbare, og inneholder akkurat de samme tingene år etter år. De bare snur bunken med noen måneders mellomrom.

KK pr idag inneholder: egenpleie, karrieretips, matoppskrifter, nytt på kosmetikkfronten, nytt på motefronten + - enkelte vrier. Akkurat det samme innholdet kjørte de for 15 år siden da jeg sist kjøpte KK (jeg har fått sjekket dagens innhold i blader funnet ombord, på legekontorer, hos tannlegen etc). Møkkkjedelig! :cry:

Nei gi meg heller Vi Menn, Lyd og Bilde, PC World, Seilmagasinet og Autofil!

Originally posted by EB

KK ledes nå av tidligere ansatte i NRK`s nyhetsdivisjon...sier kanskje mer om dagens KK enn kommentarene her på forumet. Så kan BizFlyer drømme seg bort i LEK eller hva nå han foretrekker...^_^

Det er faktisk CATS nå for tiden....:lol :lol Pga de gode artiklene der selvfølgelig!!

BF:D2

Flott med kommentarer fra en kvinne, vi trenger flere kvinnelige deltagere her på forumet..
Jeg er sikker på at KK setter pris på omtalen og oppmerksomheten vi gir dem.

Tja... Liker du pupper er nok Vi Menn best... KK er på sitt beste på høyde med Dagbladets Magasinet. Men viktigst - Kjos når gjennom KK et publikum med bestemmelserett over familieøkonomien som bare Autofil kan få våte drømmer av...(...tenåringene som leser Autofil skal alikevel bare spare til sin første moped!!!)

Originally posted by EB

Tja... Liker du pupper er nok Vi Menn best... KK er på sitt beste på høyde med Dagbladets Magasinet. Men viktigst - Kjos når gjennom KK et publikum med bestemmelserett over familieøkonomien som bare Autofil kan få våte drømmer av...(...tenåringene som leser Autofil skal alikevel bare spare til sin første moped!!!)

Nei - jeg liker IKKE pupper.... (pleier jo helller ikke å være altfor mye av det i Vi Menn...).

KK på høyde med Dagbladets Magasinet?? Ja særlig..... :lol:

Det neste er vel at Kjos'ern får spalteplass i Vogue.
Tony Ryan var jo intervjuet der for noen år siden.
Jeg liker dette bladet og jeg.....

Jeg må si meg helt enig i hva "min medsøster" cabincruiser skrev her, KK er alt for kjedelig og repeterer kun seg selv.. Jeg har kjøpt KK 2 ganger, den første gangen klarte jeg og komme meg gjennom hele bladet (har ikke skjønt hvordan ennå):rolleyes: Så tenkte jeg kanskje at de etter ett par år klarte å gjøre ett lite løft i dette bladet, ble kjøpt i januar tider, har ikke kommet meg gjennom det bladet ennå:drunk:

Vil også legge til at jeg føler med alle som mister jobbene sine grunnet at DY går over til Northport, men og sammenligne dette med oppkjøpet av BU blir feil (som flere har sagt her). Men etter min mening står da DY fritt frem til å kjøpe tjenester fra hvem de vil, og jeg regner med at årsaken til at de bytter handling er mest sannsynelig pris (dette styres av tilbud og etterspørsel).. Men som sagt, det er enormt kjedelig for de som mister jobbene sine, og da dette ble kjent, trodde jeg at de fleste kom til å få jobb i Northport.

Men kanskje vi kunne være enig i at Kjos har valgt et bra medium for salg av fremtidige billetter...:D

Cabincruiser & norfly: Deres omtale av KK er omtrent som å høre sambo's. Der blir det også lest ViMenn og noen få ganger bladd litt lett i et Autofil for å se på bilde av biler vi ikke har råd til likevel... :lol:

Men ellers har vi gutta vårt eget KK, nemlig Mann. Rent personlig er det begrenset hvor spennende det er å lese om de siste genserne fra butikker jeg aldri har hørt om og alle de nye fuktighetskremene for menn.

EB , helt enig. mannen fremstår etterhvert som et geni innen markedsføring.

FHM er jo heller ikke så galt for gutta! Bedre enn MANN spør du meg!

BF:D

Originally posted by Bizflyer
FHM er jo heller ikke så galt for gutta! Bedre enn MANN spør du meg!

FHM er ganske underholdende (dog uten de dype artiklene), mens MANN blir altfor mye mote og fuktighetskremer for min smak (jeg har samboer, jeg trenger ikke å kunne plukke ut klær selv så lenge hun både har vilje og kompetansen :cool: ) . ViMenn er uansett den store favoritten!

Dagens fangst hos Narvesen ble; Se og Hør, BIL, AutoBild, Flight International, Bo Bedre, VG, Dagbladet, GD og HA. I postkassen hjemme lå tyske Skyliner...det skal bli en hyggelig ettermiddag!!!

Back