• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Løøøørdag :-)

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
Løøøørdag :-)

Gooodmorgen. Så blev det lørdag den 23/8. Dagen her skal gå med huslige pligter i den lille lejlighed her i Malmö. Men først skal morgenkaffen nydes, for klokken er jo 7.47. Hav en dejlig dag <3

Re: Løøøørdag :-)

Herlig lørdag med sol og blå himmel:-) Kaffe og forum før det blir en tur ut til opphavet…I formiddag skal vi se filmen om Erna…gleder meg til å se hvor satirisk de har gjort den - Aftenposten var jo begeistret. Bruk dagen - spis is-:)

Mornings fra Asker. Festivligheter i kveld, så barna sendes avsted over fjorden. Men først, en espresso til. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Setter straks kursen for Foldvik Familiepark i Stavern, hvor man har vært strategisk og invitert med barnevakt også

Halloen fra Lillestrøm. Ble litt rød dag i går allikevel. Det føler jeg litt på nå, om enn litt mindre enn da jeg våknet kl 08.

I dag blir nok først og fremst å få gått seg en skikkelig tur i finværet før vi skal kose oss enda mer igjen i kveld.

Ha en Ekstra Best lørdag

God morgen fra hagen. Nipper til kaffen med bena halvveis ut i marka. Mimosa og riktig tilbehør er servert og kun to ekstra overnattingsgjester til bords. I dag skal det hentes og leveres mye, blant annet FruS som skal svinge seg i hovedstaden. Får vel pakke litt da uken begynner allerede i morgen med først jobbreise og så en feriereise på torsdag.

G’morgen, ja .. Bursdag i huset, så det går nok ut over fotballtittingen .. Men nå må jeg ut med pelsdotten før regnet kommer.

Back