Litt OT, men hvordan er det å kjøpe seg SIM-kort for datatrafikk i UK? Har en liten 4G router som kan medbringes.
Enkelt är att köpa 3 UK Pay as you go för data. De finns i 3-s butiker lite öferallt i London. Ca 10 GBP för 1 GB, 20 för 3 GB. Se http://store.three.co.uk/view/searc...rTariff=50to99.99&payGPriceForTariff=0to49.99Litt OT, men hvordan er det å kjøpe seg SIM-kort for datatrafikk i UK? Har en liten 4G router som kan medbringes.
Melia har 3 for 2 tilbud hvis du booker innen tirsdag; White House er rimelig sentralt og hvis du joiner bonusprogrammet vanker et bonuspoeng som kan brukes til fradrag på prisen..
Beveger man seg i ytterkant av Subway sone 1-2, f.eks mot Canary Wharf, så faller prisen en del. Tuben er vel grei å bruke, men tenker om man velger litt shopping, så bør ikke hotell være så laaaangt borte, evt om man skal ha seg frokost utenom hotellet også..
Noen som har noen erfaring med Hotwire i London, eller er det bare US dette fungerer i noen grad, som noen mener???
Da ble hotellet Thistle Holborn, The Kingsley valgt, så sentralt kan man vel si. Ikke det rimeligste, men er vel i nedre av det øvre sjiktet
Nå er vel ikke slagplanen helt lagt, men tenker nå å styre unna de størrste fellene, og heller nyte det, og ta det som det kommer.
Tenker litt på hjemreisen, avgang 1535 fra LHR, ser ut som det er check in 45 min før, og ha litt god tid, så begynner vel nesten avreisen fra London etter en vel sein frokost. Regner med vi tar tuben ut, siden vi planlegger å ha Oyster card, og da må man vel regne med ca 60 min der også?
Mulig vi prøver på en OT, så da kan det også bli fast-tack og evt lounge, så kan vi bergene litt bedre tid også. Er det noe bedre butikkutvalg/gode priser på LHR, eller er det like stivt som OSL. Får man evt handlet litt tax-free her, vet noen flyplasser har en liten bule for oss non-Schengen. Blir ikke mye tid på OSL, så blir evt å rappe med det man forbruker langs promendaden. Vi har vel under en time før flyet til HAU går, når vi ankommer OSL.
Du bør ikke satse på shopping på heathrow, dersom du kjører OT er Lufthansa loungen å anbefale.
Skal du ha nice shoppingplass i london anbefales, Westfield Strattford ( olympiaparken) Helt nytt svært kjøpesenter med både ting for dama/kona/elsker/mannen/kids.
Nei, det hadde jeg egentlig ikke heller, men med kona på slep, så vet du aldri. Westfield, takk, sjekker opp dette. Noen sier Camden er bra, noen sier det er oppskrytt...
Nei, det hadde jeg egentlig ikke heller, men med kona på slep, så vet du aldri. Westfield, takk, sjekker opp dette. Noen sier Camden er bra, noen sier det er oppskrytt...
Camden er vel som ErlA skriver kanskje litt mer alternativt orientert...Det er imidlertid enkelte kjekke steder langs Camden Locks, men kanskje best hvis temperaturen er slik at man kan sitte ute.
Men siden dere skal bo i nærheten av Covent Garden så ville jeg kanskje heller satset på det heller enn Camden town. Det er en del shopping muligheter der, samt at dere jo ikke er så langt unna Regent Street som jo byr på en god del shopping muligheter.
Forøvrig er det vel riktig at fra Holborn bør du beregne en times tid med tube'en. Som ErlA skriver er ikke det noe stort poeng å shoppe på LHR.
Tenker å gå op en musical, ser de selger billetter på TKTS, som man da må personlig møte opp, eller er det like greit å bruke box Office, så vet man hvilke plasser man får? Ser flere norske selger, men da med dyrere pris enn box Office [emoji849]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.