LN-TUM kommer om ikke altfor lenge !

Jeg har hoert snakk om at 1/400 blir overtatt av 1/200, paa lignende maate som 1/500 ble naar 1/400 ble foerst lansert. Er ikke helt sikker selv, liker mine 1/400 modeller.

Har i prinsippet bestemt meg for at jeg ikke kommer til aa kjoepe 1/200 diecast modeller med mindre Braathens SAFE modeller kommer paa markedet.

Det kommer aldri til å skje

Jeg tviler sterkt paa det jeg ogsaa, i diecast er vel 1/400 den skalaen som er mest brukt for tida. Men ei gang i tida var 1/500 mest populaer, saa det er vel ikke helt umulig. Naar en snakker 1/200 begynner jo modellene aa bli ganske dyre ogsaa.

Hei BU 767, siden du kan godta Braathens Safe i 1:200 vet du kanskje om at Aviation Retail Direct har en DC-6 B LN-SUB , lages på bestilling og er dyr, over kr. 2000 totalt . Men dersom du får julegratiale og ikke vet hva pengene skal brukes til, kan modellen anbefales . Jeg har jo både sett og ikke minst hørt den på Sola , da den var i tjeneste.

Hei BU 767, siden du kan godta Braathens Safe i 1:200 vet du kanskje om at Aviation Retail Direct har en DC-6 B LN-SUB , lages på bestilling og er dyr, over kr. 2000 totalt . Jeg har jo både sett og ikke minst hørt den på Sola , da den var i tjeneste.

Hallo safir,

BUs DC-6B LN-SUB har jeg faktisk sett, hoert og fotografert utallige ganger i Everts Air Cargo farger med reg # N151. Den floey regelmessig i Anchorage, Alaska (hvor jeg har bodd i to aar 2007-2009) sammen med deres C-46, ja de er jo klassiske de flyene.

Naar du nevner Avaition Retail Direct, saa hadde jeg faktisk sett den modellen en gang i fortiden, men den gikk i glemme-boken. Ser ut som den er virkelig pen den ja, men det blir jo 1500 Kroner det for en ganske liten modell (pluss frakt). Maa jo si at den er meget fristende, jeg tror jeg begynner aa legge litt penger paa sparegrisen min jeg........

Harald

Av ren nysgjerrighet : Noen her inne som kommer til å handle denne ?

Ja...
Jeg har veldig lyst på denne modellen, samt som jeg har lyst på 737-800w SAS modellen som selges på aviationmegastore.
Men vet du hvor denne skal selges, har ikke lyst å registrere meg på for mange nettbutikker. Elller det vil si foreldrene mine liker det ikke.
Skal aviationmegastore selge den for da kunne jeg kjøpt begge SAS modellene der.

Takker for svar :)

Ja...
Jeg har veldig lyst på denne modellen, samt som jeg har lyst på 737-800w SAS modellen som selges på aviationmegastore.
Men vet du hvor denne skal selges, har ikke lyst å registrere meg på for mange nettbutikker. Elller det vil si foreldrene mine liker det ikke.
Skal aviationmegastore selge den for da kunne jeg kjøpt begge SAS modellene der.

Regner med at sjappa i Nederland får inn modellen,ja.

Dette fant jeg på e-bay i dag. Ser ut som den har fått winglets.

Attachments

• 1205253247268080_1.jpg
    1205253247268080_1.jpg
    1.9 KB · Views: 295
Prøver å få litt større bilde.

Attachments

• !Bkk(WOQB2k~$(KGrHqYOKiYEsnul0o3)BLYH(!sH0Q~~_3.jpg
    !Bkk(WOQB2k~$(KGrHqYOKiYEsnul0o3)BLYH(!sH0Q~~_3.jpg
    57 KB · Views: 291
Ja...

Item in stock as of March 1st.2010 ...

Back