Originally posted by Hurum
Det vanligste for SAS Braathens er vel "tekniske vansker".
Originally posted by raider66
Nei - det spiller ingen rolle hvorfor LN-TUK stod i KRS i går. Var bare nysgjerrig fordi jeg er flyinteressert og blir nysgjerrig når det f.eks oppstår uregelmessigheter (tenkte kanskje at andre også var det). Har tidligere hatt stor glede av å dele informasjon med andre her på forumet (har både gitt info og fått info - jeg jobber i Avinor), men hvis det viser seg at de som sitter på infoen ikke ønsker å dele denne med andre så er jo det opp til dem. Dette aksepterer jeg 100% og jeg kan sikkert finne ut av dette via andre kanaler hvis det er viktig for meg.
Det er en stund siden jeg var aktiv på dette forumet, og hvis det viser seg at slike henvendelser som dette blir oppfattet som unødig støy, så tar jeg dette til etterretning. En slik utvilking av forumet synes jeg dog ikke er spesielt positiv. Trodde at en av grunnene til å ha et slik forum var å dele interessant info med andre likesinnede. De som ikke har noe å bidra med når det kommer forespørsler som dette kan jo la være å svare istedenfor å informere om at de sitter på info, men ønsker ikke å dele denne med andre. Synes slike innlegg er merkelige, men de hører vel hjemme her de også siden takhøyden påstås å være stor på dette forumet.
Originally posted by Stone
OK - jeg håper dere forstår at slik info kan være vanskelig å legge ut på et åpent forum som dette når jeg sier at noen hadde gjort en tabbe. Ingen farlig tabbe slik at noen (eller noe) var utsatt for risiko, men dog.
Og jeg innser at jeg burde unnlatt å "svare" i og med at jeg faktisk ikke kunne gi et fullverdig svar. Sorry!
mvh,
Stein
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.