LN-TUK på Kjevik i dag 28.02.2006

raider66

ScanFlyer Rusty
Medlem
LN-TUK på Kjevik i dag 28.02.2006

LN-TUK står på Kjevik i dag og samler nysnø. Er det noen som vet hvorfor den ikke er ute og flyr?
Espen

Replying to Topic 'LN-TUK på Kjevik i dag 28.02.2006'

Det vet jeg. Et lite problem, men hvorfor og hvordan kan jeg ikke si...:smokin

Det vanligste for SAS Braathens er vel "tekniske vansker".

Originally posted by Hurum

Det vanligste for SAS Braathens er vel "tekniske vansker".

Det er vel det, selv om det egentlig ikke er det alikavel :p

,men nu er den ikke på KRS....

Men svar på hvorfor LN-TUK tilbragte store deler av gårsdagen, det fikk vi altså ikke:(

var det ikke mye snø der ned i går?

Nei, i går var det bare et par centimeter sent på kvelden. Men i dag laver det ned!!

BF:cool2

Jo, det snødde kraftig på Kjevik i går, og det var forsinkelser hele tiden så lenge jeg jobbet på lufthavnen. LN-TUK stod på stand hele dagen, men det virket som om det ble gjort arbeider på flyet ved flere anledninger. Etter hvert ble det satt på "beskyttelsesdeksler" i luftinntaket til motorene, og det virket som om flyet ble "forlatt". Maskinen stod der i allefall i tidsrommet 1100 - 1615 og annen flytrafik ble avviklet i det aktuelle tidsrommet. Når jeg dro til OSL på ettermiddagen var flyet helt nedsnødd.

Spiller det egentlig noen rolle hvorfor LN-TUK stod på Kjevik da? :cool2 (og JA, jeg veit hvorfor det stod der) :devil

Innside-utside-spill er på gang (også kallt konspirasjon) - da må det ikke ha vært bra for de som kom i livsfare med LN-TUK til KRS :lol

-TUK var vel på EVE i natt....

Nei - det spiller ingen rolle hvorfor LN-TUK stod i KRS i går. Var bare nysgjerrig fordi jeg er flyinteressert og blir nysgjerrig når det f.eks oppstår uregelmessigheter (tenkte kanskje at andre også var det). Har tidligere hatt stor glede av å dele informasjon med andre her på forumet (har både gitt info og fått info - jeg jobber i Avinor), men hvis det viser seg at de som sitter på infoen ikke ønsker å dele denne med andre så er jo det opp til dem. Dette aksepterer jeg 100% og jeg kan sikkert finne ut av dette via andre kanaler hvis det er viktig for meg.
Det er en stund siden jeg var aktiv på dette forumet, og hvis det viser seg at slike henvendelser som dette blir oppfattet som unødig støy, så tar jeg dette til etterretning. En slik utvilking av forumet synes jeg dog ikke er spesielt positiv. Trodde at en av grunnene til å ha et slik forum var å dele interessant info med andre likesinnede. De som ikke har noe å bidra med når det kommer forespørsler som dette kan jo la være å svare istedenfor å informere om at de sitter på info, men ønsker ikke å dele denne med andre. Synes slike innlegg er merkelige, men de hører vel hjemme her de også siden takhøyden påstås å være stor på dette forumet.

Originally posted by raider66

Nei - det spiller ingen rolle hvorfor LN-TUK stod i KRS i går. Var bare nysgjerrig fordi jeg er flyinteressert og blir nysgjerrig når det f.eks oppstår uregelmessigheter (tenkte kanskje at andre også var det). Har tidligere hatt stor glede av å dele informasjon med andre her på forumet (har både gitt info og fått info - jeg jobber i Avinor), men hvis det viser seg at de som sitter på infoen ikke ønsker å dele denne med andre så er jo det opp til dem. Dette aksepterer jeg 100% og jeg kan sikkert finne ut av dette via andre kanaler hvis det er viktig for meg.
Det er en stund siden jeg var aktiv på dette forumet, og hvis det viser seg at slike henvendelser som dette blir oppfattet som unødig støy, så tar jeg dette til etterretning. En slik utvilking av forumet synes jeg dog ikke er spesielt positiv. Trodde at en av grunnene til å ha et slik forum var å dele interessant info med andre likesinnede. De som ikke har noe å bidra med når det kommer forespørsler som dette kan jo la være å svare istedenfor å informere om at de sitter på info, men ønsker ikke å dele denne med andre. Synes slike innlegg er merkelige, men de hører vel hjemme her de også siden takhøyden påstås å være stor på dette forumet.

ENIG!

Jeg er helt enig.Det er noen skikkelige kverulanter her som alltid skal få vridd og vrengt på det meste.Hold dere heller i ro,og respekter at andre ønsker info som f.eks.TUK.

Må også si meg enig med raider66, men i disse dager er vel innsidere hos SAS med og uten Braathens litt fintfølende. Vi får passe på dem så de ikke havner på listen til WWF over utdøende raser ;)

OK - jeg håper dere forstår at slik info kan være vanskelig å legge ut på et åpent forum som dette når jeg sier at noen hadde gjort en tabbe. Ingen farlig tabbe slik at noen (eller noe) var utsatt for risiko, men dog.

Og jeg innser at jeg burde unnlatt å "svare" i og med at jeg faktisk ikke kunne gi et fullverdig svar. Sorry!

mvh,
Stein

Originally posted by Stone

OK - jeg håper dere forstår at slik info kan være vanskelig å legge ut på et åpent forum som dette når jeg sier at noen hadde gjort en tabbe. Ingen farlig tabbe slik at noen (eller noe) var utsatt for risiko, men dog.

Og jeg innser at jeg burde unnlatt å "svare" i og med at jeg faktisk ikke kunne gi et fullverdig svar. Sorry!

mvh,
Stein

SKjonner hva du mener. Det er helt greit at du pga taushetsplikt eller andre gyldige grunner ikke kan si hva som er galt, men du behover ikke da komme med svaret "Ja jeg vet det, men kan ikke si det". Da kan man heller la vaere aa svare.

I livet generelt er det mye rart jeg vet som jeg ikke gaar rundt aa snakker om, men jeg gaar ikke rundt aa sier til alle "jeg vet noe du ikke vet saa det saa"

Back