Her er et bilde fra en heller våt 17. april 1998 på Sola da flyet ble vist fram for første gang. Jeg likte nordlyset, jeg...
![]()
Flott bilde, KOGJeg likte også nordlyset. Vet du om dette var samme dag som den ble satt i trafikk, eller om det kanskje skjedde dagen etter?
LN-TUA eldste flyet i SAS flåten om dagen da eller?
First revenue flight var 30. mars 1998 iflg Airpics ...
LN-TUA
Boeing 737-705 (28211/33) 1998
PI (LN-SUA)(s.d.)
Reg 15.04.98 (midl 13.04.98) ILFC, USA (op Braathens ASA, Fornebu, ”Ingeborg Eriksdatter”), 30.10.00 betydelig skadet i hangar; rep
Hadde LN-TUA på SK330 forrige torsdag og synes damen så bra ut i lakken og interiøret var heller ikke så slitt som jeg hadde trodd
Tenk dere en bil som har vært brukt mer eller mindre 8 timer daglig i 19 år. Hvordan ville den sett ut?
Tenk dere en bil som har vært brukt mer eller mindre 8 timer daglig i 19 år. Hvordan ville den sett ut?
Her er et bilde fra en heller våt 17. april 1998 på Sola da flyet ble vist fram for første gang. Jeg likte nordlyset, jeg...
Som første bilen min... Den gjekk som postbil i omtrent så mange år. Fekk den for 1500,-
Litt OT, men kor mange BU-maskiner er det igjen totalt no då?
Hvorfor har den et dårlig rykte?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.