LN-RRE@TOS

LN-KRF

ScanFlyer Gold
Hei!

Jeg og LN-RPL var en tur på spotting på TOS.

Fikk et par bilder av LN-RRE

Er LN-RPL som har tatt bildene av fuglen!

Attachments

• IMG_0656.jpg
    IMG_0656.jpg
    117.6 KB · Views: 350
  • IMG_0658.jpg
    IMG_0658.jpg
    95.8 KB · Views: 367
800-serien har uten tvil de beste proporsjonene av alle 737'erne. Winglets og nappede øyenbryn trekker totalinntrykket opp.

Hei LN-MEH.

Er nok ikke en som hete Knut som hete LN-RPL på dette forumet. Til din informasjon LN-MEH.

Det er en som hete Eirik som hete LN-RPL på dette forumet. Så der tok du litt feil LN-MEH. Men alle kan jo ta feil en gang i blandt.

Og det er undertegnende Eirik som hete LN-RPL som skriver dette og har tatt disse to fotoan av en vakker LN-RRE på TOS på en vakker vårdag.

Hei LN-MEH.

Er nok ikke en som hete Knut som hete LN-RPL på dette forumet. Til din informasjon LN-MEH.

Det er en som hete Eirik som hete LN-RPL på dette forumet. Så der tok du litt feil LN-MEH. Men alle kan jo ta feil en gang i blandt.

Og det er undertegnende Eirik som hete LN-RPL som skriver dette og har tatt disse to fotoan av en vakker LN-RRE på TOS på en vakker vårdag.

Nå var det nok ikke fotografen LN-MEH tenkte på da ;) Hint: LN-RRE heter Knut Viking :p

Jeg tar nok ikke feil, men jeg skulle vel ha skrevet slik for å unngå misforståelser her på forumet: "Knut Viking". Det er nemlig det flyet som har reg'en LN-RRE heter. Men som sagt fine bilder av SK4414.:up:

Attachments

• 115 edited.jpg
    115 edited.jpg
    97.9 KB · Views: 66
  • 118 edited.jpg
    118 edited.jpg
    225.2 KB · Views: 64
Hei LN-MEH.

Beklagelligvis trudde jeg du mente at d var fotografen som hete Knut.

Men så feil kan man ta.

PS: Tusen takk for fin kritikk av fotoan mine. Satt pris på det.

Back