• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-RRE@TOS

LN-KRF

ScanFlyer Gold
Hei!

Jeg og LN-RPL var en tur på spotting på TOS.

Fikk et par bilder av LN-RRE

Er LN-RPL som har tatt bildene av fuglen!

Attachments

• IMG_0656.jpg
    IMG_0656.jpg
    117.6 KB · Views: 350
  • IMG_0658.jpg
    IMG_0658.jpg
    95.8 KB · Views: 367
800-serien har uten tvil de beste proporsjonene av alle 737'erne. Winglets og nappede øyenbryn trekker totalinntrykket opp.

Hei LN-MEH.

Er nok ikke en som hete Knut som hete LN-RPL på dette forumet. Til din informasjon LN-MEH.

Det er en som hete Eirik som hete LN-RPL på dette forumet. Så der tok du litt feil LN-MEH. Men alle kan jo ta feil en gang i blandt.

Og det er undertegnende Eirik som hete LN-RPL som skriver dette og har tatt disse to fotoan av en vakker LN-RRE på TOS på en vakker vårdag.

Hei LN-MEH.

Er nok ikke en som hete Knut som hete LN-RPL på dette forumet. Til din informasjon LN-MEH.

Det er en som hete Eirik som hete LN-RPL på dette forumet. Så der tok du litt feil LN-MEH. Men alle kan jo ta feil en gang i blandt.

Og det er undertegnende Eirik som hete LN-RPL som skriver dette og har tatt disse to fotoan av en vakker LN-RRE på TOS på en vakker vårdag.

Nå var det nok ikke fotografen LN-MEH tenkte på da ;) Hint: LN-RRE heter Knut Viking :p

Jeg tar nok ikke feil, men jeg skulle vel ha skrevet slik for å unngå misforståelser her på forumet: "Knut Viking". Det er nemlig det flyet som har reg'en LN-RRE heter. Men som sagt fine bilder av SK4414.:up:

Attachments

• 115 edited.jpg
    115 edited.jpg
    97.9 KB · Views: 66
  • 118 edited.jpg
    118 edited.jpg
    225.2 KB · Views: 64
Hei LN-MEH.

Beklagelligvis trudde jeg du mente at d var fotografen som hete Knut.

Men så feil kan man ta.

PS: Tusen takk for fin kritikk av fotoan mine. Satt pris på det.

Back