SK LN-RRB - status

Re: LN-RRB...

Originally posted by LN-MOW

Originally posted by LN-KGL

Grant Co

... foroevrig bedre kjent som Moses Lake.

Rick maa ha lagt opp det bildet rett etter at jeg sjekket siden hans i gaar kveld .. ^_^

Hva skjer egentlig i Moses Lake? Husker at jeg stusset på at det var voldsomt mange Boeinger som fløy rundt der når jeg passerte langs I-90 i fjor.

Boeing bruker Moses Lake for en rekke test flygninger (Naar ikke NW holder passasjerer "fenglset")

Og da var den på vei ! Offblock 3 minutt over rutetid, og airborne ca 20 minutter senere.

Fremdeles ETA kl 0921 dvs 10t og 17 min flytid. Dagens bilde må da bli LN-RRA og RRB sammen. RRA drar til Ålesund 0920 som sk4446 :p

Solgte alt fotoutstyret mitt i gårkveld, så inntil den nye D200'en er kommet, så kan jeg glemme å få tatt bilde av de to.

Må ta en prat med SK OPS, eller SGS Towing Group når vi har begge her samtidig, så skal vi se noen skikkelige bilder! :D

LN-RRB inbound - TD 09:10?

Attachments

• LN-RRB.jpg
    LN-RRB.jpg
    50.2 KB · Views: 28

Da så det ut til at TD ble 09:11 - siste screen shot under før den forsvant fra OSL SBS-1en

Attachments

• LN-RRB_1.jpg
    LN-RRB_1.jpg
    53 KB · Views: 28

Dæven døtte, LN-RRB med go around - var det en show off?

Attachments

• LN-RRB_2.jpg
    LN-RRB_2.jpg
    54.2 KB · Views: 28

Det ble en æresrunde før den parkerte på 185. Jeg har første bilde av flyet på mobilen men har ikke utstyr for å legge det ut. Jeg kan sende det til en av dere som MMS som kan legge det ut ??? Gi meg et nummer og jeg sender ASAP

Originally posted by Tertit54

Det ble en æresrunde før den parkerte på 185. Jeg har første bilde av flyet på mobilen men har ikke utstyr for å legge det ut. Jeg kan sende det til en av dere som MMS som kan legge det ut ??? Gi meg et nummer og jeg sender ASAP

Tertit54, du har en PM

Her er de, sånn er det å jobbe, er alltid et møte eller to i løpet av dagen :p

Men her kommer de....

Legger til hva Terje skrev :
Ikke all verdens kvalitet på dette bildet, men det var det jeg kunne ta i dag.

Attachments

• DSC00061.JPG
    DSC00061.JPG
    5.2 KB · Views: 27
  • DSC00063.JPG
    DSC00063.JPG
    5.3 KB · Views: 27

Takk.Takk. og det var da mine aller første bilder på scanair.no :colgate:
Nå må jeg nok snart gå til innkjøp av et ordentelig fotoapparat !

Kanskje litt tidlig ennå, men kan noen se i "krystallkula" å se hvor LN-RRB fly til søndag?

Airbus 330.

Back