• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK LN-RNU - status

Da skal vi ut og røre på oss igjen ...

BOE673/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 10:00 PST heading for KPAE (Snohomish County) for an estimated arrival at 11:30 PST.

Expected route: SEA J70 ELMAA ONP HQM TOU JAWBN WEBVE

BOE673/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KPAE (Snohomish County) at 11:30 PST heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 11:40 PST.

Expected route: NOLLA
 
Da ble det tre timers forsinkelse og kun en rundtur ut mot havet uten å gå til Everett.
 
Hvis du vet at du klarer å fylle en -800 hver gang, så er den mest økonomisk. Nå koster en -800 nok ganske mye mer enn en -700 i innkjøp, slik at å fly rundt med en halvfull -800 i stedet for en 3/4 full -700 er dårlig butikk.
 
Ikke riktig klar ennå - prøver igjen i morgen til samme tid. Skal ut på ny testtur i ettermiddag. (C2)
 
Back
Top